Gjest WIMP Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har vært singel i tre år(!) nå og er stort sett på byen hver helg.. Men jeg får aldri noe napp. Venninner av meg sier at de ikke skjønner det fordi jeg er så "snill og god". Men det hjelper meg lite når jeg aldri får uttelling. Har dere tips til hva jeg bør gjøre? Noen spesielle klær jeg skal gå med elns?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Det første du sikkert får høre er vel at ordet "fitte" ikke setter deg i et veldig positivt lys, for å si det sånn. Er du interessert i jenter, eller bare kjønnsorganet som er festet til underlivet deres? 8
Mynona Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Er du her igjen?? Er så mektig lei av disse trådene som har "fitte" i tittelen! Du virker rimelig desperat, kort og vulgær, så kanskje det er derfor du aldri får napp. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Hva med å se etter hele jenta og ikke bare "fitta" hennes? Jeg har altså stor tro på at det skyldes innstillingen din, og at du *kun* er ute etter "fitta" hennes og gir utrykk for det. 3
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Fascinerende at du er såpass kjønnsfokusert, men samtidig snill og god. Tror du har en personlighetskrasj, rett og slett. Du bør bestemme deg for om du vil være snill og god, og dermed være gjennomført snill og god, eller litt mer hæstkuk - og dermed være gjennomført slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Er du her igjen?? Er så mektig lei av disse trådene som har "fitte" i tittelen! Du virker rimelig desperat, kort og vulgær, så kanskje det er derfor du aldri får napp. Det er mange som ts som er "gjester". Jeg ser på dem som uvelkomne gjester.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Problemet ligger nok i at damene rett og slett ikke forstår intensjonene dine. Skriv "Vil så gjerne ha litt fitte" på en papirlapp og fest den til skjorta neste gang du går ut.
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Blir rett og slett dårlig av disse "fitte"-trådene..blæh! Kan du/dere som er TS-er av disse trådene lese gjennom svarene som er gitt i de evige fittetrådene.. Herregud, skulle tro fitte var en egen rase! 4
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Blir rett og slett dårlig av disse "fitte"-trådene..blæh! Kan du/dere som er TS-er av disse trådene lese gjennom svarene som er gitt i de evige fittetrådene.. Herregud, skulle tro fitte var en egen rase! Vel, kvinnfolk er nesten det :D
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Vel, kvinnfolk er nesten det :D Ja, men virker som disse gutta har glemt at "fitta" henger fast i et kvinnfolk.. 2
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Ja, men virker som disse gutta har glemt at "fitta" henger fast i et kvinnfolk.. Waitwhat? Skeptisk.
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #12 Skrevet 2. juni 2011 Waitwhat? Skeptisk. Hehehe sorry hvis jeg ødelegger noen illusjoner nå katten.. Min (klarer ikke si fitte til min egen, så lar det stå blankt her) sitter iallefall godt fast i meg.. Tror jeg skal starte min egen "råd til gutter som tenker på fitte og knulling dagen lang, her er de reelle faktaene om kvinner og sex"-tråd...
chikako Skrevet 2. juni 2011 #13 Skrevet 2. juni 2011 Har dere tips til hva jeg bør gjøre? Noen spesielle klær jeg skal gå med elns? 1
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #14 Skrevet 2. juni 2011 Blir rett og slett dårlig av disse "fitte"-trådene..blæh! Kan du/dere som er TS-er av disse trådene lese gjennom svarene som er gitt i de evige fittetrådene.. Herregud, skulle tro fitte var en egen rase! Det finnes laaaangt flere pikk-tråder.
chikako Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 Det finnes laaaangt flere pikk-tråder. Skrevet av de samme, vil jeg tro
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #16 Skrevet 2. juni 2011 Det finnes laaaangt flere pikk-tråder. Har ikke sett en eneste "hvordan skal jeg få meg pikk"-tråd.. Iallefall ikke fem stykker på et døgn!
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #17 Skrevet 2. juni 2011 Hva med pick-up folkas stil? http://www.pualingo.com/wp-content/uploads/2010/01/mystery_method_neil_strauss_style_pua_peacocking.jpg http://kidstrangelove.files.wordpress.com/2010/08/mystery-and-style-pua-peacocking.jpg
chikako Skrevet 2. juni 2011 #18 Skrevet 2. juni 2011 Katten: JA! Særlig den slangedressen. Hvem vil ikke være med deg hjem når du viser din dyriske sjel med dyreskinn på alle plagg?
FrøkenJosefine Skrevet 2. juni 2011 #19 Skrevet 2. juni 2011 Eneste gangen jeg ville blitt glad for at en pick-up tok AV seg klærne var hvis de hadde hatt på seg noe sånn! 1
chikako Skrevet 2. juni 2011 #20 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Da funker det jo nesten! Endret 2. juni 2011 av chikako 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå