AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Ser at det er en god del brukere her som poster anonymt og så rett etterpå poster med nick og forklarer at de "tilfeldigvis kom borti anonymknappen". Litt vanskelig å tilfeldigvis komme bort den lille ruta og hake av i den, da. Hvordan klarer dere det, egentlig? Eller er det bare gammel vane?
Gjest Mahareth Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har gjort det flere ganger. Det er ikke så vanskelig, ettersom det er mulig å trykke på teksten der og hukke av. Så, bommes det på post-knappen, og det treffes "post som anonym"-teksten, så blir det anonymt uplanlagt. 2
Gjest imli Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Eg har gjort det eit par gonger sjølv, ja. Ikkje av vane, postar svært skjelden som anonym, men det er fort gjort å kome borti.
Spoven Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Det er sikkert ikke så vanskelig å komme borti den. Jeg har en tendens til å trykke på plussknappen når jeg egentlig skal trykke svar. Idiotisk av meg, og flere ganger er det innlegg jeg absolutt ikke hadde noe som helst ønske om gi et pluss. 5
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Det er forskrekkelig lett skal jeg si deg. Jeg blingser forferdelig av og til.
chikako Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Den er rett over "bruk fill editor", som jeg ofte trykker på for å se om smileyene kommer riktig opp. Vips så har man huket av og postet innlegget. Har gjort det mange ganger. Er jeg ikke midt i en diskusjon, er det ikke alltid jeg gidder å stå frem ettepå.
chikako Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Det er sikkert ikke så vanskelig å komme borti den. Jeg har en tendens til å trykke på plussknappen når jeg egentlig skal trykke svar. Idiotisk av meg, og flere ganger er det innlegg jeg absolutt ikke hadde noe som helst ønske om gi et pluss. Samme her Stort sett er det innlegg jeg absolutt ikke er enig i, det er jo derfor jeg vil svare. Lagde en tråd om det på ris, ros og spørsmål, men moderatorene påsto at det ikke var et reelt problem. 1
Sugerøret Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 jeg har truffet ab knappen en del ganger ja.Men fleste gangene er det fordi jeg skjelver på hånda og da trykker i "hytt og pine"
Spoven Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Samme her Stort sett er det innlegg jeg absolutt ikke er enig i, det er jo derfor jeg vil svare. Lagde en tråd om det på ris, ros og spørsmål, men moderatorene påsto at det ikke var et reelt problem. Det er i høyeste grad et reelt problem for meg! Godt å se at jeg ikke er den eneste, selv om det er fryktelig irriterende. Man skulle hatt muligheten til å fjerne plusser man har gitt. Nå ga jeg deg et pluss før jeg svarte, men denne gangen var det meningen. 1
Lady in blue Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kommer også borti AB-knappen rett som det er, og orker ikke kommentere det med mindre det er et poeng i at noen vet at det er jeg som har svart i akkurat det innlegget. Lurer på om det kommer av at jeg bruker mousepad (altså sånn plate på pc'en istedet for håndholdt mus) og at den iblant gjør at jeg ved et uhell klikker en gang ekstra på vei ned mot svar-knappen. Får litt så nesten-krampe i fingrene av og til, så da har jeg ikke helt kontroll.
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. juni 2011 #11 Skrevet 2. juni 2011 Har gjort det noen ganger jeg også. Musa mi er litt "vill" av seg Hehe. 1
chikako Skrevet 2. juni 2011 #12 Skrevet 2. juni 2011 Det er i høyeste grad et reelt problem for meg! Godt å se at jeg ikke er den eneste, selv om det er fryktelig irriterende. Man skulle hatt muligheten til å fjerne plusser man har gitt. Nå ga jeg deg et pluss før jeg svarte, men denne gangen var det meningen. Ja, det var den muligheten jeg foreslo (tror jeg). Moddene sier de ikke har oversikt over hvem som gir pluss, men det går jo bare an å gi ett pluss pr. innlegg som bruker. Altså bør det jo gå an å ta tilbake plussene sine igjen også? Merker jeg vil starten tråd av det ^^
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #13 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har mulighet til å tilfeldig komme bort i den. Grunnen til det er at jeg omtrent alltid er anonym og det er blitt en vane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå