Gå til innhold

Klamidya..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har klamidya og har fått to piller av legen som heter /azitromax/ 500mg. Lurte på om det er tabletter du blir dårlig av? Noen som har tatt de før? Takk for svar!!! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har klamidya og har fått to piller av legen som heter /azitromax/ 500mg. Lurte på om det er tabletter du blir dårlig av? Noen som har tatt de før? Takk for svar!!! :)

Kan noen vær så snill og svare??? Vet ikke om jeg tørr å ta tablettene hvis ikke... hehe

AnonymBruker
Skrevet

Du har valget mellom klamydia og noen bivirkninger...

AnonymBruker
Skrevet

Du har valget mellom klamydia og noen bivirkninger...

Stilte bare spørsmål om man ble dårlig av de.. Folk kan kanskje heller svare på det???

AnonymBruker
Skrevet

Forøvring så står det på Felleskatalogen at det tåles normalt veldig godt, men siden det er et antbiotikum så kan det gi bivirkninger som diaré og vondt i magen.

Les litt på Felleskatalogen.

AnonymBruker
Skrevet

Forøvring så står det på Felleskatalogen at det tåles normalt veldig godt, men siden det er et antbiotikum så kan det gi bivirkninger som diaré og vondt i magen.

Les litt på Felleskatalogen.

Ok, tusentakk!! :)

Gjest Dizzy dreamer
Skrevet

Heisann!

er vanlig å bli litt kvalm og uvel i magen av tabelttene, men det går fort over. Er jo trossalt bedre å være uvel en liten stund, enn å ha klamydia :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok dem merket jeg ikke noe der og da. Men en time etterpå ble jeg helt utrolig kvalm. Gikk bare å la meg for å sove, så jeg ikke skulle merke at jeg var kvalm. Var så kvalm at i værstefall kunne jeg spydd, og ville ikke det om det kanskje gjorde så tablettene ikke ville funke like bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...