AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei! Har klamidya og har fått to piller av legen som heter /azitromax/ 500mg. Lurte på om det er tabletter du blir dårlig av? Noen som har tatt de før? Takk for svar!!!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Hei! Har klamidya og har fått to piller av legen som heter /azitromax/ 500mg. Lurte på om det er tabletter du blir dårlig av? Noen som har tatt de før? Takk for svar!!! Kan noen vær så snill og svare??? Vet ikke om jeg tørr å ta tablettene hvis ikke... hehe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Du har valget mellom klamydia og noen bivirkninger...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Du har valget mellom klamydia og noen bivirkninger... Stilte bare spørsmål om man ble dårlig av de.. Folk kan kanskje heller svare på det???
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Forøvring så står det på Felleskatalogen at det tåles normalt veldig godt, men siden det er et antbiotikum så kan det gi bivirkninger som diaré og vondt i magen. Les litt på Felleskatalogen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Forøvring så står det på Felleskatalogen at det tåles normalt veldig godt, men siden det er et antbiotikum så kan det gi bivirkninger som diaré og vondt i magen. Les litt på Felleskatalogen. Ok, tusentakk!!
Gjest Dizzy dreamer Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Heisann! er vanlig å bli litt kvalm og uvel i magen av tabelttene, men det går fort over. Er jo trossalt bedre å være uvel en liten stund, enn å ha klamydia
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Når jeg tok dem merket jeg ikke noe der og da. Men en time etterpå ble jeg helt utrolig kvalm. Gikk bare å la meg for å sove, så jeg ikke skulle merke at jeg var kvalm. Var så kvalm at i værstefall kunne jeg spydd, og ville ikke det om det kanskje gjorde så tablettene ikke ville funke like bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå