Gå til innhold

Kan noen gi meg en forklaring...?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hver eneste morgen, når jeg har skrudd på maskina mi, får jeg beskjed om at "siden kan ikke vises" når jeg skal inn på Yahoo, der jeg har min mail.

Så må jeg restarte maskina, gjerne et par ganger, før jeg kommer inn. Jeg begynner å bli passe lei, og lurer på om noen har en forklaring...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det kun når du skal inn på yahoo det skjer? hva slags oppkobling har du? Altså, er du oppkoblet hele tiden eller må du logge deg på hver gang du skal på nettet? Har du for eksempel brannmur eller norton antivirus/norton internet security?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har et modem, og jeg tror jeg er oppkoblet hele tiden... Vi betaler ihvertfall en fast sum pr mnd for 24 timer....

Jeg har bare problemer når jeg skal på Yahoo, fex KG kommer jeg alltid rett inn på.....

Jeg har en brannmur som jeg tror heter F-Secure eller noe sånt.....

Er veldig takknemlig for svar her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo mulig det er brannmuren din, men vanskelig å si ettersom det bare er yahoo du har probemer med. Når det er brannmuren som er problemet så er det ofte (ikke alltid) flere eller alle sidene man har problemer med å komme inn på. Men kanskje lurt å sjekke hvordan brannmuren er konfigurert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Begyner å bli passe lei nå, jeg har restartet maskinen elleve ganger og komer fremdeles ikke inn på yahoo.

Det er alltdi slik at jeg ikke kommer in førsta gangen jeg skrur på maskinen, men det pleier å hjelpe og restarte den. Men ikke i dag tydeligvis.... Hvordan han man sjekke åssen brannmuren er konfigurert da og hva betyr egentlig konfigurert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...