April Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Vi har kommet frem til to muligheter foreløpig, det ene er en uke i Nice og så cruise i Middelhavet og det andre er Ft.Lauderdale og så cruise i Vestre Karibien! Er det noen som har erfaring med noen av disse? Jeg tar gladlig imot tips og råd!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Jeg har vært på cruise både i Middelhavet og i Karibien, og vil absolutt si at jeg foretrekker Karibien. Nå spørs det jo litt hvor du drar, selv var jeg i østre Karibien, og det var bare helt nydelig og romantisk. Cruisene i Karibien er stort sett litt mer romantisk lagt opp, ofte med fokus på par på bryllupsreise....
Pusekatt Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Bare tenkte jeg skulle vise deg noen bilder fra min Fort Lauderdale-ferie i År. Vi var der dessverre ikke så lenge, men hadde en fantastisk tur! http://www.johnenger.com/images/USA2003/10.07.03/ http://www.johnenger.com/images/USA2003/11.07.03/
April Skrevet 12. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2003 Tusen takk for bilder, pusekatt! Jeg vil aller helst til Karibien, men det er flyturen på 10,5timer jeg bekymrer meg for! Sambo synes det er altfor lenge å sitte på fly! Og så mener han at det bare blir shoppingferie!! Jeg er ikke helt enig i det...Selvom jeg vil noe på shopping i Ft. Lauderdale vil jeg tro det er mye annet å gjøre der også! Var i Miami og cruise i Karibien for 10 år siden og jeg husker det som veldig flott! Kjørte opp til Orlando etterpå! Dit kunne jeg gjerne tenkt meg nå også! Hotellet vi eventuelt skal bo på heter Sheraton Yankee Trader, hørt om det Pusekatt?
Pusekatt Skrevet 12. november 2003 #5 Skrevet 12. november 2003 Hotellet vi eventuelt skal bo på heter Sheraton Yankee Trader' date=' hørt om det Pusekatt?[/quote'] Jepp, vurderte til og med å bo der, det ser veldig flott ut! Endte opp på Howard Johnson, som lå rett ved siden av stranden, med bra utsikt fra hotellrommet også. PS: Fort Lauderdale er MYE mer enn bare shopping! Strandlivet er helt suverent (mye bedre enn i Miami), og du kan ta romantiske båtturer om kvelden på "kanalene" i Fort Lauderdale og titte på alle de vanvittig flotte boligene i området.
April Skrevet 12. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2003 Må nok ha en runde til på dette...Jeg vil dit!!!!Takk for tips!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå