AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Er det noen her som har gått på Fontex og sluttet med disse? Går på 20 mg. Hvor lang tid brukte dere på å trappe ned og hvordan gjorde dere det?
Gjest NozMonster Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 jeg har gått på fontex..jeg er enkli altfor tolerang mot medikamenter, så jeg skulle hatt en høyere dose enn det jeg fikk. jeg sluttet bare plutselig på dem en dag jeg, uten noe form for nedtrapping, og ble ikke påvirket av det i det hele tatt!!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 jeg har gått på fontex..jeg er enkli altfor tolerang mot medikamenter, så jeg skulle hatt en høyere dose enn det jeg fikk. jeg sluttet bare plutselig på dem en dag jeg, uten noe form for nedtrapping, og ble ikke påvirket av det i det hele tatt!! Oki,det tør jeg rett og slett ikke..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Oki,det tør jeg rett og slett ikke.. Det skal du heller ikke gjøre. Både opp- og nedtrapping skal være i samråd med lege, på samme måte som at du underveis skal følges opp. Kontakt legen din!
Kosemose Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Kjære Trådstarter Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kosemose, mod Endret 1. juni 2011 av Kosemose
Fremhevede innlegg