AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 hei er på jakt etter en god espressomaskin føler det er vanskelig å velge en uten å ha prøvd først. er det noen der ute som har en espressomaskin med manuell melkeskummer å anbefale? pris max 5000 setter veldig pris på hvis noen har tips
Giacomo_P Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Skygg unna Krups. Jeg har hatt to. Den ene blev tre dager gammel, den andre varte litt over et år. Ca. 4.000,- pr. stk. Jeg har en DeLonghi. Den er deilig, men dyr (ca. 10.000,-)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Jeg anbefaler også Rancilio Silvia. Denne regnes for å være en av de beste på hjemmemaskinmarkedet. Imidlertid anbefaler jeg at du setter deg inn i de ulike maskinene og bestemmer deg for om du vil ha kapselmaskin, manuell maskin eller automatisk maskin. Rancilio Silivia er en manuell maskin, etter mitt syn den eneste typen som duger dersom du virkelig skal lære deg å lage god kaffe. (Altså, en manuell, ikke nødvendigvis en Rancilio...)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 +1 for Rancilio Silvia Knall maskin, helt klart en av de beste til hjemmebruk. Særlig til prisen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå