AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hei! (legger denne tråden her, så får noen flytte den om det ble feil!) Jeg har nettopp flyttet til Trondheim, en veldig fin by og jeg liker meg godt. Jeg begynner ikke på den nye jobben før om fem uker, så jeg vet ikke helt hvem jeg skal spørre, så prøver her. Hvor kan ei voksen jente gå ut i byen? Hørte rykter om gossip, men har på følelsen av at jeg blir litt for gammel der Blir veldig glad for tips, får besøk av venninner i helgen og det hadde vært gøy med en liten tur ut i "min" nye by På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Heihei! for voksne ville jeg anbefalt frakken, lille london eller familien. kommer litt ann på din alder? frakken er aldersgruppen fra 25-50
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Nå vet ikke jeg hva du mener med "voksen", men innbiller meg jeg har hørt de slipper inn 18-åringer på gossip, selv om aldersgrensen er høyere.
Sunniva81 Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg trives godt på både Frakken og Lille London i allefall. Ender bestandig opp på en av de plassene. Gossip er mer for de "yngre" ja tror jeg. Du er ikke gammel da ts
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 De irske stedene florerer av menn i 50-årene som klyper deg i rumpa. Litt avhengig av hvilken type du er - jeg foretrekker Bari og Credo.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 De irske stedene florerer av menn i 50-årene som klyper deg i rumpa. Litt avhengig av hvilken type du er - jeg foretrekker Bari og Credo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå