AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Har vært hos legen i dag og fått beskjed om at jeg muligens har blindtarmbetennelse Har fått noe betennelsesdempende tabletter, samt smertestillende, men om smerten ikke gir seg kan det hende jeg må på sykehus og operere bort blindtarmen. Jeg er så redd og lei meg!! Har aldri operert før, og aner ikke hva de gjør Noen her som har hatt blindtarmbetennelse? Fikk du betennelsesdempende? Måtte du operere? Hvordan var det å bli operert? Måtte du i narkose? Håper virkelig noen har noen fornuftige svar her nå! :snufs:
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 ikke for å skremme deg.. men man skal være forsiktig hvis man har blindtarmbetennelse.. mamma hadde utrolig vondt i magen, og gikk til legen flere ganger, men ble bare sendt hjem fordi det ikke var noe "spesielt". hun måtte tilslutt legge seg inn på sykehuset selv, legene nektet, og da merket sykehuset at blindtarmen hadde sprukket, noe som ikke er så veldig bra.. Hun hadde altså gått rundt slik i 2 uker med sprukken blindtarm i smerte og betennelse.. :S håper det går fint me deg, og at medisinen din virker
Envy Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Edit: Huff da. Vil bare gi deg en Endret 1. juni 2011 av Envy
FrøkenJosefine Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 uff! Så kjedelig! Heldigvis er det jo en gangske rutinemessig og normal sykdom som i de aller fleste tilfeller går heelt bra! Nå er det jo oppdaget og det er mulighet til å gjøre noe med det.. Lykke til med blindtarmen! Klem
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har hatt blindtarmbetennelse. Fikk piller som jeg tok i tre uker, og så ble jeg frisk igjen. Hvis du må opereres så er det ikke farlig. Alt du skal gjøre på sykehuset er å bli undersøkt/snakke med noen leger, legge deg i en seng, få litt beroligende og så husker du ikke mere etter at du legges i narkose. Det går så greit at. Og når du kommer til deg sev igjen kommer du antagelig til å tenke: var det ikke verre enn dette?!? Du merker antagelig ikke stort til det i det hele tatt. Og så går du videre i livet ditt. Alle sånne "skumle ting" er verst når en tenker på det og gruer seg til det før en kommer i gang med behandling. Vi er mange som har gjort dette før deg, og det kommer til å gå bra med deg også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Takk for velmenende ord, og takk for at du delte din erfaring Margareth! Ja, jeg håper virkelig disse tablettene tar betennelsen, sånn at jeg slipper operasjon! Er midt i eksamensperiode også, så har liksom ikke "tid" til å være på sykehus!
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Sykehusopphold passer skjeldent veldig godt uansett, men må en, så må en, og det går til en veldig god sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå