Gå til innhold

Ringte vi til Galapagos?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skjedde?

Fikk en pop-up som jeg trodde det bare var å trykke bort som vanlig, men jeg tror det var noe værre.

Dette kom opp:

Takk for at du bruker vårt program der modemet på datamaskinen din har tilgang til den beste sexen på nettet, uten bruk av kredittkort. Telefonregningen din vil vise tellerskritt per minutt til Guinea Bissau or Global Mobile Satellite System (GMSS). Det er ingen avgifter utover tellerskrittene.For korrekt pris per tellerskritt, ta kontakt med din teleleverandør. Kostnadene vil variere ut ifra når du ringer og hvor lenge du er tilkoblet. Det er ingen medlemsskap, ingen restriksjoner og ingen navn eller skjemaer. Du må være over 21 år gammel for å se på innhold av seksuell natur.Betingelser for bruk: Ved å bruke programmet, vil datamaskinen din laste ned software og ikoner til desktoppen. Lukk internettforbindelsen og ring deretter per tellerskritt et av utenlandsnummerne du ser over. Det riktige internasjonale retningsnummeret vil bli satt til foran dette nummeret.

Jeg trodde at den var borte, og surfet videre på nett i ca 30 min før jeg la merke til at de to vanlige grønne blinkende PC skjermene var byttet ut med noe som så ut som et filmstativ. Logget av nett og slettet alt jeg så som så ut til å ha tilknytning til det, og logget meg på nett igjen.

Antageligvis har jeg hatt to oppkoblinger til det, og vært påkoblet i ca 30 min, hvor ille er det? Er det mulig å sikre seg mot dette i fremtiden?

PS: Nå er oppkoblingssymbolet tilbake til de to grønne skjermene, men skaden er vel allerede gjordt.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...