Gå til innhold

150 stemmer

1. 1. Hvilket yrke er mest sexy?

• Politi
      17
    • Brannmann
      26
    • Pilot
      17
    • Håndverker
      16
    • Lege
      16
    • Direktør
      5
    • Advokat
      6
    • Militær
      16
    • Toppidrettsutøver
      4
    • Annet
      14
    • Kunstner
      10
    • Kokk
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kryssa av for politi, men egentlig så kunne jeg lett kyssa av for både brannmann og pilot og militærmann... UNIFORM... Sikle..

Men, angrer litt på at jeg ikke kryssa av for håndtverker etter Caramela sin beskrivelse... ;) Også er jeg jo sammen med en... De arbeidsbuksene... Årrh, ta meg! :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Really?

Jeg jobber med mange av de der - og kan ikke si begrepet sexy er det som slår meg først.

Som regel er de veldig snille - men akk så kjedelige. Få av dem skiller seg ut og har noe som likner spennende interesser.....

Klarer liksom ikke se for meg at noen av dem har et frekt sexliv, flørter eller driver med noe som helst tvilsomt i den gøye kategorien.

De trener til Birken/sykkelritt, og......tja....det er som oftest alt

Er du kanskje siv.ing med doktorgrad selv kanskje? :popcorn:

Regner med du selvfølgelig er mer spenstig :lur:

Gjest Cosette
Skrevet

Politietterforsker.. Da ser jeg for meg Agent Mahone i Prison Break :sikle:

Min far er advokat, så jeg har ingen seksuelle fantasier om akkurat det yrket. Selv om jeg har sett mange kjekke jurister ;)

Yrkesmilitær er ikke min greie, tror jeg. Ser for meg en oppfarende machoidiot ala Ståle i Farmen (jepp, generalisering, men jeg kjenner få yrkesmilitære).

Toppidrettsutøver innen vintersport, sykling, svømming eller lignende kan også være heite. Men sier nei takk til en fotballspiller..

Og jeg kan like en snusfornuftig, kjernesunn sivilingeniør som trener til Birken! Jeg får lyst til å finne ut av hva som skjuler seg under den streite overflata. Kjæresten er ingeniør (dog ikke sivil) og veldig dirty mellom husets fire vegger :lur:

Rockere er jeg ikke interessert i. Da tar jeg faktisk heller en klassisk sanger eller musiker!

• Liker 1
Skrevet

Tror det må bli musiker for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Alle i uniform! Sexy!:D

AnonymBruker
Skrevet

Lærer...

• Liker 1
Skrevet

syns ikke noen yrker er sexy..Men kjæresten min skjifter dekk og han er verdens kjekkeste :rodmer:

Skrevet

ALT som går i uniform er sexy. Pilot, militær, politi, brannmann! :spise:

Alt? Konduktører og folk fra Frelsesarmeen også? høhø

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Really?

Jeg jobber med mange av de der - og kan ikke si begrepet sexy er det som slår meg først.

Som regel er de veldig snille - men akk så kjedelige. Få av dem skiller seg ut og har noe som likner spennende interesser.....

Klarer liksom ikke se for meg at noen av dem har et frekt sexliv, flørter eller driver med noe som helst tvilsomt i den gøye kategorien.

De trener til Birken/sykkelritt, og......tja....det er som oftest alt.

:filer:

Hei fordommer. Kjæresten min utdanner seg til å bli sivilingeniør (mastergrad), og han er så absolutt ikke kjedelig :) Han surfer, kjører snowboard, trener til maraton, er veltrent og veldig sexy. :)

• Liker 3
Skrevet

Snekker, mekaniker og diverse andre yrker som innebærer møkkete arbeidsbukser og lukten av olje.. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Alt? Konduktører og folk fra Frelsesarmeen også? høhø

Alt. :nigo: Inkludert konduktører og frelsearmeen.

AnonymBruker
Skrevet

Annet -> stripper, nakenmodell, burlesquedanser, ...

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Alt. :nigo: Inkludert konduktører og frelsearmeen.

Haha, kult!

Damer pleier å synes at det ser bra ut når man går i dress.

Ligger dress i samme kategori som uniformer, eller er det noe annet som gjør at det er fint?

Skrevet

Trailersjåfører. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

militær, mmmmm!!

AnonymBruker
Skrevet

Håndtverker

En del advokater har jeg sett ikke er så værst

Modeller

Skrevet

Føler meg nesten programforpliktet til å si lege, men det tror jeg at jeg kunne sagt uavhengig av hvem jeg er gift med. Passe smart, rik, omsorgsfull..;)

At en lege er omsorgsfull tror jeg er en myte, men kanskje de oppleves sånn i det korte øyeblikket de er i pasientkontakt.

Gjest Aria.
Skrevet

Stemte pilot :hjerte: Men det ser ut som det er brannmann som vinnner...

"kjenner dere brannmann sam -- ingen er så kjekk og stram" :ler: Det stemmer vel det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...