Gå til innhold

150 stemmer

1. 1. Hvilket yrke er mest sexy?

• Politi
      17
    • Brannmann
      26
    • Pilot
      17
    • Håndverker
      16
    • Lege
      16
    • Direktør
      5
    • Advokat
      6
    • Militær
      16
    • Toppidrettsutøver
      4
    • Annet
      14
    • Kunstner
      10
    • Kokk
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Man finner til stadighet lister over hva kvinner rangerer som mest sexy yrke for menn!

Hva mener du, og hvorfor? :popcorn:

Lager en liten poll med noen av yrkene som pleier å gjøre det bra i disse undersøkelsene!

Endret av Genesis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pilot, jeg synes det er sexy at en mann ikke styrter flyet jeg sitter i. Flyr vel 12+ ganger i året, og har tidenes flyskrekk. Herlig kombinasjon.

Skrevet

Min mann er håndtverker, og er ufattelig sexy når han kommer hjem, skitten, solbrun og sterk!:lur:

• Liker 1
Gjest Oblivion
Skrevet

Musiker -men da må det være rock/metal/bluegrass(osv.)-musikere vi snakker om, boyband-gutta kan gå å legge seg under en stein.

Men for å være helt ærlig -yrkesstolthet er det som er mest sexy, nesten uansett yrke. Finnes ikke noe mer sexy enn de som veit hva de driver med og er stolte over hva de gjør uten å bli sleipe av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Når det kommer til menn så synes jeg advokat/jurist er mest sexy. :lur: Men det er sikkert fordi min mann er det?

AnonymBruker
Skrevet

noe med høy status, direktør kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Pilot. de uniformene.. :sikle:

AnonymBruker
Skrevet

Politi, brannmann, pilot og (nesten) alt annet som innebærer uniform. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

frisørdamer :P

• Liker 1
Skrevet

Føler meg nesten programforpliktet til å si lege, men det tror jeg at jeg kunne sagt uavhengig av hvem jeg er gift med. Passe smart, rik, omsorgsfull..;)

Skrevet

Hæjjhæjjhæjj!!! Putt kunstner på den lista der, ellers blire juling! :snurt:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Håndverkere er dritsexy! Skitne, svette, muskuløse og solbrune! Det blir mange lange blikk om sommeren når de er kommer ut av sitt lune hi, kaster skjorta idet sola steker på den solbrune ryggen. Man ser noen små svetteperler som danser nedover de muskuløse armene, good lord, hverdagsgleder!

Foruten håndverkere som topper lista med meget god margin, finner jeg også advokater sexy. De litt alvorlige, ordentlige mennene som er pene i tøyet. De har en maskulin autoritet over seg som gjør at jeg vil være underdanig dem og la de gjøre hva enn de vil, når de vil, hvor de vil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nakenmodell vil jeg stemme på.

Stripper også.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Min er i Forsvaret. Uniform er sexy :hjerte: Ellers er han utdannet innen håndverksfag, og det er heller ikke å forakte. Nam! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Kokk!

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Jeg liker sivilingeniører - gjerne de som har doktorgrad! ;)

Really?

Jeg jobber med mange av de der - og kan ikke si begrepet sexy er det som slår meg først.

Som regel er de veldig snille - men akk så kjedelige. Få av dem skiller seg ut og har noe som likner spennende interesser.....

Klarer liksom ikke se for meg at noen av dem har et frekt sexliv, flørter eller driver med noe som helst tvilsomt i den gøye kategorien.

De trener til Birken/sykkelritt, og......tja....det er som oftest alt.

:filer:

Skrevet

Kokk!

Enig, hvorfor er ikke kokk på listen?

Skrevet

ALT som går i uniform er sexy. Pilot, militær, politi, brannmann! :spise:

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...