Gå til innhold

Diamant fetisj?


Chiyo

Anbefalte innlegg

Kan man ha diamant fetisj? Jeg har alltid likt ting som glitrer osv, men det er ikke ofte jeg ser slike ting. MEN så var jeg i Tower of London i dag, og så på Kronjuvelene og jeg ble helt i transe da da jeg så enkelte av tingene. :rodmer: Det var liksom "ooohhh shiny" og nå har jeg lyst å ha sex i et rom fult av diamanter. Deilige skinnende diamanter. :rulle:

Jeg ble spesielt fascinert av septerer med den store diamanten.

http://ww1.prweb.com/prfiles/2011/02/16/4637524/RoyalSceptrewithCullinan.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk ikke lyst til å ha sex MED diamantene, da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om man kan kalle det en fetisj, men jeg vet da om mange kvinner som blir kåte av diamanter. Særlig en fet diamantring på fingeren. Dessverre ser effekten av dette til å være kortvarig, slik at man må kjøpe en enda større og dyrere. Og slik går nå årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

:fnise:

Vært der jeg også. Morsomt å se på alle "juvelene" men jeg personlig liker ikke diamanter noe særlig... Enda mindre vil jeg ha sex med de! :fnise: hehehe. Men de har mye fint der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje du har en diamantfetish, finnes vel værre fetisher :P

Eventuelt.

Ja det gjør det nok. Jeg skammer meg ikke over å ha diamant fetisj.

Det eneste negative er at diamanter er dyre. Men for meg holder det med at de ser ekte ut. De trenger ikke være det.

Jeg har lyst å ha på meg diamanter når jeg har sex. Og diamant pynt rundt meg. Husker dere i "Die Another Day" da Pierce Brosnan heller masse diamanter over magen på Hally Berry? Det vil jeg også. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...