AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hvis du hadde et lite barn (datter), møtte en ny mann, og han hadde babybilde (ikke av sine egne barn, han har ingen, men sånne morsomme bilder a la noe som dette: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQhqW_4I3d0guuJmIsxpD-AcNLpWydtr2jmHhQXCCdmjCtbiHayfA) som profilbilde på facebook, animert babybilde på msn der babyen sutter på tommelen og så renner det en svær dråpe sikkel nedover og så følger et svært glis, sånn animert baby, og har babylyder som ringetone, og er så opptatt av ditt eget barn og overøser barnet med leker... Han blir sprutrød når jeg skifter bleie på barnet mitt, og skifter sittestilling, eller bare går sin vei om jeg skifter på henne. Jeg ser ikke på dette som helt normalt. Ville du kuttet kontakten da? Er redd for at dette er sykelig. Hva ville du ha tenkt om dette?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Det der høres ikke spesielt normalt ut med mindre han virkelig ønsker seg en unge, nei kanskje ikke selv da.
FrøkenJosefine Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Ehm... Jeg ville nok hatt litt mere bevis for dette før jeg konkluderte med noe, men samtidig er en kvinnes intuisjon ofte riktig... Hva føler du selv? Helt sånn innerst i sjela? Den følelsen burde du høre på...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Ehm... Jeg ville nok hatt litt mere bevis for dette før jeg konkluderte med noe, men samtidig er en kvinnes intuisjon ofte riktig... Hva føler du selv? Helt sånn innerst i sjela? Den følelsen burde du høre på... Det er derfor jeg er usikker. Jeg syns ikke det virker normalt i det hele tatt. Og det må jo være noe galt i hodet hans når han kan tenke noe som gjør at han rødmer hver gang jeg skifter bleie på ungen min og han er ved siden av... Samtidig som alle disse babytingene overalt, når han ikke har barn selv. Hvor vanlig er det at en voksen mann på over 30 har babyprofilbilder i hytt og pine, babylyder på mobilen sin etc? Når han ikke har barn selv? Er det ingen andre som har noen synspunkt eller meninger?
Ciara Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes dette hørtes sprøtt ut, men det kan jo være "bare" det - sprøtt. Du må jo forsøke å komme til bunns i hva dette skyldes. Ønsker han seg veldig barn? Synes han bleieskift er flaut eller ekkelt? 2
Amélie E. Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes ikke at det der høres noe bra eller normalt ut i det hele tatt. Kan du snakke med han om det for å komme til bunns? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes dette hørtes sprøtt ut, men det kan jo være "bare" det - sprøtt. Du må jo forsøke å komme til bunns i hva dette skyldes. Ønsker han seg veldig barn? Synes han bleieskift er flaut eller ekkelt? Hvordan kan jeg gå frem, uten å virke for mistenksom? Jeg kommenterte da jeg la han til på msn igår, da skrev jeg: Du liker babyer du. Og han begynte bare å prate om profilbildet som lagde babylyder hver gang han skrev en smiley(!) Hjelpes... Det var irriterende å høre på, og jeg syns det bare er så unødvendig. Hvordan kan en voksen mann på over 30 synes at det er gøy og ha babylyder overalt og diverse profilbilder av babyer overalt? Han har jo ikke barn selv, og jeg som har barn, syns likevel at det er teit med sånne bilder og irriterende med sånne lyder overalt. Virker som at han har babyer på hjernen...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 Jeg tipper tankene dine går mot pedofili. Er du der så må du ta det opp med mannen. Altså om de her babygreiene. Da får du en forklaring somg gjør at du kanskje skjønner mer. Dersom du ikke vil ta det opp vil du alltid ha usikkerheten og da kan du like gjerne bryte forholdet. Forøvrig så synes jeg at det bildet du linket til var tøft.
cupcake90 Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde spurt han rett ut. Greia med at han blir flau er kanskje at han ser på det som om noen andre skiftet klær? Vet enkelte menn et litt snåle akkurat der. Broren min løper alltid den andre veien om jeg skifter på babyen min. Det med babybilder kan jo være en tilfeldighet, eller at han bare synes babyer er megasøte. Nei, spør han du:)
Ciara Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Jeg ville spurt rett ut: "Du, hvorfor er du så opptatt av babyer? Ønsker du deg veldig barn selv?" Så ser du hvordan han reagerer. 1
-sia- Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 Kanskje det er for og imponere deg. hehe. På en rar måte, for og vise at han ikke har noe imot babyer, men når det kommer til saken vet han ikke hvor han skal gjøre av seg? Menn er rare dyr noen ganger. Nei jeg hadde nok bare spurt rett ut ja 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå