AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 jeg pleier å ha en del sex på fylla, ofte med forskjellige gutter.. Noen gang havner jeg med de ''gamle'' Rundt 90% av de jeg har hat sex med er i fylla noen har jeg aldri sett igjenn=P Hvor lenge kan jeg bruke, fylla har skylda?=P
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Håper du beskytter deg og hiv-tester deg jevnlig slik at du ikke forvolder andre skade med livstilen din.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Håper du holder deg borte fra gifte og samboende med den vingle f.... di!!!!!!!!!!! Endret 1. juni 2011 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Det er aldri ett gyldig argument for å være løs på tråden!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Åh så dømmende folk er. Selv om fylla ikke har skylla, så går det ann å forstå og å akseptere at andre ønsker å leve livet sitt på en annen en alle de "perfekte" ikke tøsene (ord som ikke skal brukes). Og å kalle folk for løs på tråden er latterlig. Har man lyst på sex, og får det, så er man ikke løs, man får bare det man vill ha. Og hva er det? Jo det er bra. 3
Inx Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Gjør som du vil, i fylla og når du er edru. Sex er dog best når man er edru eller såvidt brisen etter min mening 1
Cammis Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Fylla har selvfølgelig ikke skylda men vil du ha sex så ha sex. Skjønner ikke hvorfor folk skal ha så sterke meninger med det så lenge begge partnene har lyst til å ha sex. Sex er sunt det! Men holder meg selv til å bare ha sex med den jeg elsker men jeg driver ikke å kritiserer andre fordeom Sex er herlig. Men selvfølgelig skal du ikke gå rundt å knulle menn som er gift eller har dame da, det er ikke pent. Utroskap er noe folk burde skamme seg over. Endret 1. juni 2011 av Bond
Envy Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Bruk fylla har skylde så lenge du vil du, men det hjelper ikke når du skal forklare en fast partner hvor mange du har hatt sex med. 1
Sofiemor Skrevet 31. mai 2011 #11 Skrevet 31. mai 2011 Bruk fylla har skylde så lenge du vil du, men det hjelper ikke når du skal forklare en fast partner hvor mange du har hatt sex med. Hun kan gjøre som de fleste andre damer. Lyve om antallet 1
Cammis Skrevet 31. mai 2011 #12 Skrevet 31. mai 2011 Hun kan gjøre som de fleste andre damer. Lyve om antallet Hva man ikke vet, han man ikke vondt av.. Er det ikke det man sier?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #13 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Håper du holder deg borte fra gifte og samboende med den vingle f.... di!!!!!!!!!!! sefølgelig har jeg meg ikke med folk som er gifte! eller har samboere! Faen tror du om meg! Har faktisk en moral jeg også! Pluss jeg har har en kjæreste som har vært utro så dette er noe jeg absolutt ikke driver med! Endret 1. juni 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #14 Skrevet 31. mai 2011 Bruk fylla har skylde så lenge du vil du, men det hjelper ikke når du skal forklare en fast partner hvor mange du har hatt sex med. Hvor mange jeg har hat sex med har ikke min kjæreste noe som helst med, det blir bare masse spørsmål å foklaringer. å er ikke noe vits å raspe opp i noe sånn i ett forhold;D
Cammis Skrevet 31. mai 2011 #15 Skrevet 31. mai 2011 Hvor mange jeg har hat sex med har ikke min kjæreste noe som helst med, det blir bare masse spørsmål å foklaringer. å er ikke noe vits å raspe opp i noe sånn i ett forhold;D Yh, enkelte ting skal bare ikke bli dratt opp The past is past and it stays there
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #16 Skrevet 31. mai 2011 Å bare så folk her vet det så snakker vi ikke tre siffra anntall! Er faktisk bare rett rundt 20, men en del har vært det siste halv året etter ett sykt forhold som ikke endte bra.. Så tok litt av etter det..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #17 Skrevet 31. mai 2011 Åh så dømmende folk er. Selv om fylla ikke har skylla, så går det ann å forstå og å akseptere at andre ønsker å leve livet sitt på en annen en alle de "perfekte" ikke tøsene (ord som ikke skal brukes). Og å kalle folk for løs på tråden er latterlig. Har man lyst på sex, og får det, så er man ikke løs, man får bare det man vill ha. Og hva er det? Jo det er bra. Helt enig her! Ikke min feil at jeg alltid får det som jeg vill!:D er bare gla i sex, å sex er sundt og bra for kroppen:) Skjønner ikke greia med at folk skal anngripes bare forde de liker å ha sex på fylla forde de kan få det? hehe..
Envy Skrevet 1. juni 2011 #18 Skrevet 1. juni 2011 Hun kan gjøre som de fleste andre damer. Lyve om antallet Det er ikke like enkelt om man har felles bekjente, er på fest, og en tidligere eks av ham har en stor fortellertrang Selvopplevd! Man vet aldri når sånt kommer opp i lyset, og uansett er det jo ikke spesielt festlig å leve på en løgn om at man har pult 3 stykker, når det egentlig skal stå en 0 bak Er ikke et forhold bygget på ærlighet og tillit? 1
Stefan Skrevet 1. juni 2011 #19 Skrevet 1. juni 2011 Er enig med de fleste andre her. Fylla har aldri skylda. Har man såpass problemer med å si nei bare fordi man har tatt noen glass, vil jeg ikke akkurat kalle det å gi et positivt inntrykk. Og det er helt riktig at ryktene går. 1
Marry Skrevet 1. juni 2011 #20 Skrevet 1. juni 2011 Kjør på snuppa! pul i vei og kos deg. Man er bare ung en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå