Gå til innhold

Fosterstilling i trygge omgivelser!

Fremhevede innlegg

Gjest Lottiplott
Skrevet (endret)

Prøver meg på en "lovlig" bildeposting da.. :)

Endret av Lottiplott
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Lottiplott
Skrevet

Sleng på ditt bilde også da! :D

Skrevet

Greia er ..? :P

Gjest Lottiplott
Skrevet

Fra Fosterstilling i Trygge Omgivelser sin facebookside:

Vi må løsrive oss fra plankingens regime, la oss alle gå i fosterstilling i trygge omgivelser. fostring FTW! Folk DØR faktisk av planking! Vi tar avstand og ansvar! Dette klarer vi sammen, dere. Spre budskapet, FITO lenge leve! Hva er trygge omgivelser for deg?! Foster It! REVOLUSJON!

Oppdrag

Save the world from planking

• Liker 2
Skrevet

Å jeg vil være med :D men da må kjæresten gå ut av rommet først ellers vil jeg bli mobbet ;)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Å jeg vil være med :D men da må kjæresten gå ut av rommet først ellers vil jeg bli mobbet ;)

Sikkert lurt :ler: Jeg ventet til sambo satt seg på kontoret :-p

Skrevet

hihihi, plankingens regime da ! ;p sweet

Skrevet

Men en må vel ha noen til å ta bilde av seg da? Webcamet har ikke timer :eeeh:

Gjest Lottiplott
Skrevet

På mitt webcam har jeg en funksjon som heter "burst" som tar fire bilder på rad. Da rakk jeg å flytte hånda fra tastene akkurat i tide til de to siste bildene ble tatt. :) Hvis ikke er det jo ingenting galt med å ligge/sitte i forsterstilling i trygge omgivelser med en venn? :-p

Skrevet

Fra Fosterstilling i Trygge Omgivelser sin facebookside:

Vi må løsrive oss fra plankingens regime, la oss alle gå i fosterstilling i trygge omgivelser. fostring FTW! Folk DØR faktisk av planking! Vi tar avstand og ansvar! Dette klarer vi sammen, dere. Spre budskapet, FITO lenge leve! Hva er trygge omgivelser for deg?! Foster It! REVOLUSJON!

Oppdrag

Save the world from planking

Så artig! :)

:popcorn:

Gjest Lottiplott
Skrevet

Ja, det er et litt morsomt påfunn! :D Bli med og fostre da alle sammen! :D

Skrevet

Jeg fostrer hele natta jeg! :D hurra for sengefostring! :D

• Liker 2
Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg fostrer hele natta jeg! :D hurra for sengefostring! :D

Hihi, det liker vi, Frøken Josefine! :D :5:

Gjest Lottiplott
Skrevet

Noen som vil fostre litt i dag da? :)

Skrevet

tihi så gøy! :D *må skaffe meg kamera fort fort* ^^,

Gjest Eurodice
Skrevet

Kan dere fortelle en treiging hva "planking" betyr? Det aner meg at jeg er i en feil generasjon for å skjønne dette :rodme: .

Gjest Lottiplott
Skrevet

Hehe:-p Planking foregår ved at man legger seg ned, rett ut med armene langs siden. Man skal legge seg på litt rare steder og få noen til å ta et bilde. Men noen steder har folk tatt litt av, og de planker på farlige steder også. I Fosterstilling i trygge omgivelser er vi litt i mot plankingfenomenet, og oppfordrer helle folk til å fostre i ...vel, trygge omgivelser:-p Da er det ingen som blir skadd, og det er bare gøy!

Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe:-p Planking foregår ved at man legger seg ned, rett ut med armene langs siden. Man skal legge seg på litt rare steder og få noen til å ta et bilde. Men noen steder har folk tatt litt av, og de planker på farlige steder også. I Fosterstilling i trygge omgivelser er vi litt i mot plankingfenomenet, og oppfordrer helle folk til å fostre i ...vel, trygge omgivelser:-p Da er det ingen som blir skadd, og det er bare gøy!

Ok, takk for svar. Artige påfunn må jeg si :ler: .

Skrevet

Søk på planking på facebook, belladonna, så ser du mange eksempler på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...