Gå til innhold

Ingen baby enda.. puhh

ByAdina

Anbefalte innlegg

Heisann! Da var det på tide at jeg også lagde meg en blogg her på kvinneguiden.

Her kan du følge meg og mr. D som jeg velger å kalle parneren min på den lange veien mot babylykken.

Vi er ufrivillig barnløse og har prøvd nå i 8 måneder å få barn.

Til å begynne med trodde jeg at jeg skulle bli gravid etter en måned eller to, men dette viste seg å være stikk motsatt. 9 måneder etter og jeg blir mentalt utslitt.

Skulle så gjerne ønske at babystøvet fungerte men ingen bolle i ovnen til nå desverre..

Vi begge er utrolig glade i barn og har begge to veldig lyst å skaffe oss en liten familie. Vi har til og med funnet navn; Ada Madelèn hvis det blir en jente, Theo hvis det blir en gutt.. :-)

Hvis bare drømmen kunne bli oppfylt snart da! Hva er det jeg gjør galt liksom? Er jeg steril? Nei jeg kan umulig være det. Ingen i familien er det og vi har prøvd i 9 måneder. Igrunn helt normalt selvom jeg til tider føler meg alene siden alle rundt meg blir gravide.

Burde jeg skjekke meg nå? Er det noe galt med mr.D? Hjelper det hvis jeg begynner å trene? Hva med folat?

Tro meg jeg har prøvd alt. Grønn te, folat, B vitaminer, sunne måltider, å være aktiv, holde sæden inne i sjeden lenge, prøvd å ikke tenke på baby en måned, stresse mindre, røyke mindre og har slutta helt å drikke.

Hvorfor får vi det ikke til? Jeg tørr ikke lenger å ta negative tester i frykt om å oppleve negativt. Blir superdeppa og føler meg maktesløs. Men jeg gir ikke opp håpet fordi om. Kjæresten min er en utrolig god støtte!!

Kryss fingrene for oss...

Venter mensen om 8 dager til... Føler ikke at jeg er gravid. Ømme pupper er det eneste, men det er normalt før mensen..

*håp*

0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...