Gjest Doyle Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Jeg pleier å runke hver dag, men jeg hadde ikke tid til å dra den av i går så i dag morges brant det skikkelig der nede. Og fy faen. Jeg kom noe så inni helvete, det var nesten så jeg fikk vondt. hehe, sykeste orgasmen jeg har hatt EVER. Bare kjipt at det ikke var med ei dame 1
Gjest EColiAgurk Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Ikke rart folk melder seg av forumet, er jo helt lavmål om dagen...blah. 9
Benedicte22 Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Javel, og det følte du en trang til å formidle videre til hele forumet? Endret 31. mai 2011 av Benedicte22
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 På tide å stenge hele forumet for gjester? 2
Gjest Katten. Skrevet 1. juni 2011 #8 Skrevet 1. juni 2011 På tide å stenge hele forumet for gjester? Og anonyme brukere! :D
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Jeg pleier å runke hver dag, men jeg hadde ikke tid til å dra den av i går så i dag morges brant det skikkelig der nede. Og fy faen. Jeg kom noe så inni helvete, det var nesten så jeg fikk vondt. hehe, sykeste orgasmen jeg har hatt EVER. Bare kjipt at det ikke var med ei dame Du får sette på ei låt av Akon: "I just had sex." Og se om du føler deg hjemme...
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #11 Skrevet 1. juni 2011 Jævla mann..! Mann? Du skjønner vel at det dreier seg om en umoden tenårings-guttehvalp som nettopp har begynt å bli kåt av puberteten sin?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #13 Skrevet 1. juni 2011 Jeg savner virkelig kraftige orgasmene. Dvs. følelsen kan være like sterk som før, men jeg spruter ikke så langt som jeg gjorde da jeg var yngre. Så du bør nyte det nå som du fremdeles er ung
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå