Gå til innhold

Såkalt Lørdagsunderholdning!!!!!!!!!


tettra

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg Lørdag etter Lørdag og ser rett og slett elendige programer på tv på Lørdag.!!!!!

Nå sier dere sikkert at man kan jo leie film, eller gameboy o.l., men det hadde jo vært myyyye bedre om ett eller annet tvselskap hadde sendt filmer. Vi betaler tross alt tv lisens...

Har Nrk, tv2 nrk2 og Tvnorge.

Tv2 sendte fra Fritjof verden i går. Om Jan Teigen som sang "min første kjærlighet". Hvem er int i han lengre da? Eller andre tvkjendiser som sitter å snakker skit!!!!!!Ut med dem.!!!!!

Slo over til nrk2. Der var det magedans.

Tvnorge sendte en film (Som var dårlig, og hadde sett den før på tv.)

Nrk sendt et program om antarktis og om forskere som drev med havstrømmer. Mye bedre å se på en kjedelige tvkjendisers liv!!!!!!

Nei la oss få action på tv på Lørdag.!! Det er ikke alle som drar på byen og drikker. Jeg har småbarn. Så å festeing og drikking er det lite av.

Men du verden så flott det hadde vært å få sett en real film på Lørdagskvelder!!!!!!

(Om det er god respons på denne, så skal jeg personlig sende denne tråden over til tvfolka.icon_smile.gif:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENIG!!! Samme irritasjonen hver eneste lørdag... (Fredagene på NRK er bra da, med nytt på nytt og Skavlan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har funnet ut at lørdagen er så trist på tv at den blir slått av.

veldig mye bra på radio. Endelig en tv fri kveld hvor man kan prate og le uten å forstyrre noen.

Gå og besøke venner og familie.

hvorfor går du ikke ut eller gjør noe annet enn å trykke på fjernkontrolen til tv, i håp om at det kan komme noe som kan underholde deg.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Jeg ville mye heller vært sammen med noen og hatt en samtale, laget pizza eller gått en tur enn å se på TV.

Men det er jo ikke fullt så gøy når man er alene. Og da er det jo ekstra trasig at det bare er sorgen på tv.

Så jeg gikk og la meg tidlig igår, jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett for småbarnsforeldre å komme seg ut hver lørdag... Men vi har da venner på besøk av og til, men det er jo litt kjipt hvis man vil se tv en lørdag da, og sitter der med 20 ubrukelige kanaler (jada, mange kanaler er ubrukelige alle dager...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann pus:lol:

Heelt topp at du tok opp dette problemet. Selv om d er mye man kan finne på på en lørdagskveld så er d greit at folk har noe vettugt å se på. Alle de patetiske såkalla underholdningsprogrammene som vises på lørdagskveldene er rett og slett på trynet...

( for litt siden var Rune Rudberg på skjermen, jeg ble faktisk uvel og kvalm av heile greia ) Da slo jeg tv`n rett av:(

icon_biggrin.gif Elsker deg icon_biggrin.gificon_eek.gif:o:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har snakket om akkurat det samme selv vi. Det er absolutt ingenting å se på en lørdag, ikke før 22.30 da vi pleier å få med oss "God kveld Norge". Men før det er det absolutt ingenting, selv ikke om vi har parabol. Vanligvis pleier Canal+ å sende en bra film klokkane 19.30 hver lørdag, men selv de hadde bare merkelige filmer denne helgen. Nei og nei så stusselig. Det måtte jo vært kjempesmart av NRK eller TV2 å sende en ordentlig film på lørdagskveldne, og ikke sånn halvdårlig underholdning som få gidder å se?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller hva om de hadde sendt bra underholdning? Min mening er at film på TV er tull, for det er vanskelig å finne en film som mange er enige om at er bra. Og visst mange er enige om at den er bra er det sansynligvis mange som har sett den på kino. Det hadde bare vært så utrolig bra om de faktisk kunne sende noe GOD underholdnign i stede for det tullet de sender nå. Noen her nevnte "Nytt på nytt" som går på fredag, og det er et typisk eksempel på god underholdning. De klarer det jo da, så da må det jo være mulig å få til noe på lørda også!

Jeg har ikke små barn eller andre ting som tvinger meg til å holde meg hjemme, så jeg ser sjelden på TV på lørdagen. Og de få gangene jeg faktisk skrur på, husker jeg hvorfor jeg vanligvis lar være!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv ble skrudd av her i kveld og. Virkelig elendig på alle 4 kanaler. Mener å huske at lørdagstv var noe å vente på da jeg var liten... Nå skal vel de beste tv folka ha helgefri eller noe? Heldigvis har vi andre ting å ta oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv er noe dritt for tiden. Det er ikke noe bra å se på noen steder. Det eneste de sender er repriser både i hue og ræ..!!

Kan se på Torsdagsklubben, men det er ikke så bra som det var første runden.

Nei, det er jaggu meg godt vi har video og for ikke å glemme pc'n da!

Ellers så er det jo kjempe kos å ta en kveld eller to bare med sambo og vin og god mat.

Eller invitere over noen venner og spille millionær(morsomt etter noen drinker)!!

Egentlig så er det bare fantasien som kan sette en stopper for hva man kan finne på!!!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...