Gjest katrine Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Det måtte jo bare skje!! Ha flørtet med en gutt som bor i naboleiligheten lenge og det har bare blitt mer og mer lekent og frekkere og frekkere. Ettersom de fleste vi bor med i hver vår leilighet har dratt hjem etter eksamen endte vi opp i sofaen hans igår. Han var en fantastisk god elsker og jeg har egentlig lyst å gjøre det mer med han. Litt rart at han er nabo, men det gjør det jo veldig enkelt da, hehe. Noen andre som har noen efaringer med å gå til sengs med naboen? Tar gjerne mot råd!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 been there done that.. utrolig kleint i ettertid.. begge gangene.. men behøver selvfølgelig ikke bli sånn for deg:) kanskje det er mannen i ditt liv? heldiggris:)
Skade Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Hadde noen runder i senga med naboen tidligere i vinter, og det var supert! Nå var vi begge helt klare på at det ikke var følelser med i bildet, så og møtes i oppgangen nå i ettertid er ikkeno` problem for oss Men fortsett hvis dere begge har lyst! Det er rimelig genialt å kunne snike mellom leilihetene nattestid
Marry Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Dette hørtes koselig ut! naboen min er homo..Damn!
Gjest Vik Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Det måtte jo bare skje!! Ha flørtet med en gutt som bor i naboleiligheten lenge og det har bare blitt mer og mer lekent og frekkere og frekkere. Ettersom de fleste vi bor med i hver vår leilighet har dratt hjem etter eksamen endte vi opp i sofaen hans igår. Han var en fantastisk god elsker og jeg har egentlig lyst å gjøre det mer med han. Litt rart at han er nabo, men det gjør det jo veldig enkelt da, hehe. Noen andre som har noen efaringer med å gå til sengs med naboen? Tar gjerne mot råd! Deilig å få knulla litt da. Bare kjør på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå