Gå til innhold

nrk dokumentasjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

så nettopp på dokumentaren om prostitusjon på nrk..ganske så sykt synes jeg! blir ganske så provosert! men la merke tilat de hadde egne diskusjonssider på nett over de ulike jentene,vet ikke om det var noen som så det jeg.. men sidene var ganske så like kg sidene...mystisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi de som strter forumet bestemmer fargebakgrunn ut fra en valgliste, og en del synmboler er inntakt.

Med den modereringen man har her ville nok slike diskusjoner bli fjernet rimelig raskt (HELDIGVIS!!). Du kan jo søke på en del ord og se hva som kommer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også på programmet og irriterte meg over den treige fremstillingen om den stakkars norske rusfrie hora som får merke konkurransen fra utlandet....

Hvis man skal være hore så må man forholde seg til de prisene kundene fastsetter.

Hvorfor får ikke jeg et program på brennpunkt, så kan jeg forklare disse fjompene hvorfor norske jenter blir utkonkurrert?

Tidligere har det samme skjedd...i 1997 så var det ramaskrik pga russerhorene som kom til skippigurra eller hva campingen het... dengang som nå ble de utenlandske horene geleidet ut av landet....

Apartheid i praksis...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Waco- vet du hva!!!!!?

Dette stikker dypere enn som så. Jeg synes det er helt GRUSOMT at norske prostituerte må ligge med 4 g så mange for å dekke opp sitt behov for cash, at de blir banket og truet av utenlandsk mafia, at de blir upopulære pga er over 17 og vil ha turer med kondom.

De fleste norske gateprostituerte er avhengig av narkotika, og å bli skviset ut er alvorlig. Halliker skaper et mer voldelig lovløst samfunn. Som om det ikke er ille nok å være gateprostituert i utgangspunktet.

En annen side av saken er de utenlandske sin side. De må gi omtrent alle engene til mafiafolk som er halliker, de er her så lenge mafiaen vil, de blir banket og overvåket for å tjene inn nok. Disse kvinnene har også rettigheter, som ettertrykkelig blir trampet på ved å late som ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama var rusfri så vidt jeg forsto. I Norge har man trygderettigheter, de eneste rusfrie jentene som horer seg er jenter som er forelska i penger.

Poirot, i stedet for deg som bare ser problemer, har jeg løsninger.

Bordellvirksomhet må bli legalisert og inneha de samme kontroller som andre næringer.

Tillate narkotika så kvinner slipper prostituere seg for å få tak i dop.

Vi må snarest ta opp en diskusjon angående landegrenser her i verden og fattigdomsproblematikken i et globalt perspektiv...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes arrestasjon og utvisning av utenlandske halliker er et viktig tema.

Vet godt hva du mener om de øvrige sakene, og du vet vel hvor jeg står også. :blunke: Men det betyr ikke at jeg ikke ser problematikken i mine holdninger til dine forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Bordellvirksomhet må bli legalisert og inneha de samme kontroller som andre næringer.

Waco

Og hvem skal ha kontrollen?

Friksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...