Gå til innhold

Sannheten om damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

It's just came to me:

Det å sladre, fortelle hemmeligheter som egentlig ikke skulle deles, osv

Alt det der, dere bruker det som en slags bounding, right?

Jeg er mann, så jeg bruker ikke det som bounding.

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

So what?

En liten skrivefeil.

Hva syns dere om hovedinnholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er veldig generaliserende, og at jeg ikke hører til i kategorien kvinner om det er slik ting er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innbiller meg at ts er schizofren for "han" svarer også på innlegget sitt...FLERE ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at ts er schizofren for "han" svarer også på innlegget sitt...FLERE ganger.

Glem det. Er ny og misforsto noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Baksnakking sier mer om de som står for ugjerningen enn den som blir utsatt for det som oftest...

:scorpis:

det er vanskelig å dra en grense når kvinner prøver å overgå hverandre. Denne leken er ikke spes sympatisk, og kan fort snu og gjøre noen blodig fornærmet.

Jeg hater baksnakkere, jeg er av sorten som tar opp ting saklig og med en gang. Så det ikke blir noen missforståelser.

Noen har god selvtillit og er festens midtpunkt, hvorav noen bekjente vet hun har dåtlig selvbilde og begynner å baksnakke henne...så er vi i gang. Æsj, jeg går bare jeg. Trekker meg tilbake om det ikke er noen jeg føler jeg bør sette på plass eller beskytte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer det. Jeg liker sladder, og jeg er veldig nysgjerrig.

Men det er i mine øyne store forskjeller på ondsinnende ting og å fortelle om hva som skjedde på jobben i dag.

Når noen sier til meg at jeg ikke får si det videre, så gjør jeg ikke det. Men jeg har ei venninne som jeg kan si det meste til, og hun sier det meste til meg. Vi sladrer om de vi gikk på skole med, om eksen osv. Men vi baksnakker ikke stygt. Det kan være ting som "visste du at Lene fikk barn med Viktor da Viktor var forlovet med Berit?" Ikke "Fy faen for ei flyfille Lene er, Viktor er et mannebeist og det er ikke rart han var utro mot Berit sånn som hun ser ut?!".

Jeg mener det er en forskjell. Om jeg sier aldri noe jeg ikke kan stå for, jeg setter aldri ut rykter, smører tykkere på eller sier noe som jeg ikke kunne sagt direkte til en person.

Jeg har behov for å snakke, da spesielt med min nære venninne.

Dette ble rotete, men noen skjønner kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's just came to me:

Det å sladre, fortelle hemmeligheter som egentlig ikke skulle deles, osv

Alt det der, dere bruker det som en slags bounding, right?

Jeg er mann, så jeg bruker ikke det som bounding.

haha

Ja du er sikkert mann, haha. Og sikkert også en mann som ikke vil innrømme at han baksnakker og sladrer like mye som ei gjennomsnittlig dame, haha. Bare se på diverse reality-serier så ser man at menn kakler like mye om hverandre (og damer) som det damene gjør. Det er bare det at gutter og menn kaller det for noe annet for å slippe å innrømme at de har sladregenet i kroppen selv, f.eks. "prat med gutta".

Neida, gutter og menn sladrer jo aldri, haha. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...