Gå til innhold

Han har ikke lyst på meg lenger.


Gjest 20jente

Anbefalte innlegg

Gjest 20jente

Jeg og samboeren min har vært sammen i over 2 år og bodd sammen i ett år. Vi er begge 20 år. Vi har et kjempe fint forhold, vi har det kjempe bra sammen og jeg kan ikke tenke meg et liv uten han og han føler det samme. MEN.. Når det kommer til sexen så går det ikke så bra. Vi hadde et utrolig sex liv når vi ble sammen, men det dabbet av etterhvert. Nå har vi kanskje sex 2-3 ganger i måneden hvis jeg er heldig. Og hvis jeg spør når han ikke har lyst blir han sur på meg eller lei seg og begynne å si ting om at jeg ikke syns han er bra nok siden han ikke vil når jeg vil osv, dette gjør at jeg blir lei meg for å ha spurt. Han liker heller ikke at vi skal "avtale" å ha sex, og det blir dermed ikke satt av så mye tid til det, siden vi begge studerer og jobber. Jeg tok jomfrudommen hans når vi ble sammen, har det noe å si? Er han lei av å ha sex med meg? Her om dagen spurte jeg om vi skulle ha sex, han svarte: "Vi hadde jo det forrige uke". Det er som at han har satt en kvote for hvor mye vi skal ha sex, og utenom dette vil han ikke, hvis ikke han får lyst.

Når vi først har sex er han kjempe kåt og stiv, men det blir det samme i senga hver gang. Før var det mye mer variert med forskjellige sexleker. Har prøvd å spørre om vi skal prøve noe nytt, han sa han også ville, jeg har prøvd å få han med i senga, men da vil han ikke lenger. Hver gang vi har sex varer det vel i ca 10 min, for han klarer ikke å vente med å komme, men lar meg komme først heldigvis :-)

I en periode trodde jeg at han kanskje hadde mistet lysten siden han var sliten (noe som han sa), eller fordi han var stressa pga skole og jobb. Men virker ikke som at det er det. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg har det jo så bra med han, men jeg klarer ikke det å bli avvist hele tiden, selvtilliten min er på bånn. Han liker heller ikke å kysse og kline så ofte, det føles ut som at jeg kun er bestevennen hans noen gang, til han slår til og blir kjærestesøt igjen. "unnskyldningen" hans hver gang er at han er sliten eller at han ikke orker, selvom jeg sier at jeg gjerne suger han og han slipper å gjøre noe. Tidligere i forholdet i en liten periode opplevde han at mistet ereksjonen etterhvert under sexen, men dette gikk fort over. Vet ikke hvorfor det skjedde, men er det et tegn på at han allerede da var lei av meg kanskje?

Noen som har vært borti noe lignende? Hva tror dere at det er? Hvordan kan jeg snakke med han så jeg får vite hvorfor han ikke har lyst på meg lenger?

Kjempe flott med oppriktige svar og tips :-) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være flere årsaker til dette, TS. Ikke nødvendigvis at han er lei av deg.

For mye onanering f.eks. Selv om han er "bare" 20 så betyr det ikke at det ikke kan bli for mye. Det kan være ting han ønsker som han holder inne med. Slike ting er ikke så enkle å hanskes med, men det er fullt mulig. Jeg forstår ut ifra det du skriver at du har forsøkt å prate med han om det uten at det har gitt resultater. Tror kanskje du må forklare han hvor mye dette betyr for deg, og at du synes forholdet mangler noe helt vesentlig. Han må fatte alvoret i det, og forstå at han må bidra til at ting blir bedre. Du har allerede opparbeidet en del frustrasjon, og det blir ikke bedre dersom dere ikke finner en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 20jente

Har vel alltid hatt litt for mye kan man si, har nok lagt på meg 5 kg i løpet av de to årene vi har vært sammen. Men for seks måneder siden trente jeg 3 ganger i uka og gikk ned, han kommenterte til og med at jeg hadde blitt slankere. Men det forandret ikke lysten hans.

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme, men det løste seg fint! Nøkkelen er vel ikke overraskende kommunikasjon.

Å snakke om det uten å presentere det som et problem, er et fint utgangspunkt. Si f.eks. noe som at du syns han er så deilig at du aldri får nok av ham. At du ikke mener å mase, men at du syns han er så sexy/at han tenner deg slik at du har lyst på ham hele tiden. Og at han ikke må føle press selv om du prøver deg- det er helt greit at han ikke vil, og du mener ikke å gi ham signal om at han "Må" prestere. Tror mange menn/gutter ikke liker tanken på at de ikke er like virile som kjæresten, hvor teit det enn er.

Prøv å ikke spør ham direkte om dere skal ha sex- la ham forstå at dere kan kose uten at det trenger å føre til samleie. Etterhvert når han da ikke føler seg presset, skal du se at han plutselig får lyst likevel. Legg dere for eksempel i skje før dere skal sove, og snakk om dagen. Rart hvordan to nakne kropper inntil hverandre kan gjøre underverker!

Det at han mistet ereksjonen tidligere kan også spille en rolle her. Han syns sikkert det er kjempeflaut og unormalt- selv om det ikke er det! Forsikre ham indirekte om at du syns han er fantastisk i sengen, la det ligge mellom linjene at han ikke blir mindre "mann" for deg uansett hva som skjer. Bygg ham opp, pepp ham med komplimenter og hold på humøret hele tiden! Ikke ha negativt fokus, velg dine ord med omhu.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest halebein

Det har nok en helt naturlig forklaring. Ikke gå rundt å tenk på at han ikke har lyst på deg! Det fører ikke til noe godt. kanskje det blir for mye mas og press? han vet hvor lenge seiden det er siden dere hadde sex, og hvis han er sliten, så er det første han tenker når han ser senga, ah...nå vil hun ha sex, og jeg er sliten, klarer ikke, og da like hun meg ikke lenger også baller det på seg (satt på spissen)

Hva med å avtale et tidsrom der dere skal være helt avholdende,ikke sex på f.eks 3 uker. Da slipper han å føle seg presset, og kan slappe av, og da kan lysten komme tilbake. Også er det jo gjerne sånn at hvis man vet man ikke kan få sex, da får man skikkelig lyst på det, og ventetiden kan være pirrende, og dere kan gå å glede dere til det er lov igjen...

Bare et tips. (Brukes av en del sexologer)

men da er ingenting lov, ikke beføling eller oralsex...bare kyssing. Dere har lov til å kysse så mye dere vil, og da vil dere sansynligvis få lyst på sex, men må vente. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 20jente

Tusen takk for svar! Skal prøve å snakke med han i morgen, så får vi håpe vi finner en måte å fikse det på sammen som et par.

Jeg tror da ikke at jeg er vanskelig å ha med å gjøre, han er veldig flink til å si ifra hvis det er noe så tror han hadde sagt ifra, håper jeg.

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han å se hvordan det går, du kan jo alltids finne på noe spenndene for han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 20jente

Glemte forresten å nevne at jeg var utro etter noen måneder i forholdet, men det har vi skverret opp i, og han har tilgitt meg for det. Kan det hende dette henger igjen, og er noe av grunnen til at ting er blitt som de har blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch .. Utroskap kan ødelegge mye..

Exen min var utro - jeg tilgitte han men alt ble ikke som før. Jeg fant han mindre og mindre tiltrekkende og til slutt var han ikke tiltrekkende i det hele tatt så gnisten i forholdet forsvant.

Endret av Cammis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte forresten å nevne at jeg var utro etter noen måneder i forholdet, men det har vi skverret opp i, og han har tilgitt meg for det. Kan det hende dette henger igjen, og er noe av grunnen til at ting er blitt som de har blitt?

Du har vel svaret her, tror jeg. Utroskap kan helt klart ødelegge et forhold fullstendig. I ditt tilfelle virker det som om han har opplevd den klassiske tilgivelsen, som allikevel spiser ham sakte men sikkert opp innenfra. Her må du trå varsomt og for all del snakk med ham om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er utrolig, men slik er verden. Følelser skranter fort når har vært sammen en stund. Slik er det ikke bare i forhold. Jeg har ofte blitt forelsket uten å kjenne jenten skikkelig. Når jeg blir skikkelig kjent med henne mister jeg interessen. Hun var ikke så pen som jeg hadde forestilt meg. Forhold blir skjelden så rosenrødt som en håper på i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Glemte å si at jeg har vært ut?!! Det er jo her problemet ligger, skjønner du det ikke selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er turnoff at du spør om dere skal ha sex. Det er turnoff at du spør om bytte av stillinger.

Ord er overflødig innenfor sex. Bruk kroppen din, hiss ham opp, forfør ham, bytt stillinger istedet for å spørre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke direkte opplevd utroskap, men jeg har opplevd svik. Og det blir vel noe av det samme?

Jeg har ihvertfall da merket at samme søren hvor hardt jeg prøver daler følelsene mer og mer.

Kan være han jobber hardt med seg selv enda? Det er vel igrunnen ingen her som kan svare for hva HAN føler, spør han du, så kommer det nok frem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...