Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 http://www.kjendis.no/2011/05/31/kjendis/kongestoff/kong_carl_gustaf/kongelige/dronning_silvia/16734050/ Jeg så hans forklaring på tv, og med mindre han i sin natur er en svært nølende mann som alltid snakker naturlig rundt grøten, så er min observasjon: her begikk han nok en real "Bill-jeg-har-IKKE-hatt-sex-med-den-kvinnen-Clinton"-manøver, for åpent kamera. Hva mener du om denne saken?
saltvann Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Han lyver! "Jeg tror ikke". Han vet da om han var der eller ikke!!
..Violet.. Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men jeg observerte selvsagt hans svært nølende uttalelse om at han ikke TROR, kombinert med et noe forvirret blikk. Det tyder jo på at noe har foregått.
juliane Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg antar at de fleste vet om de har vært på strippeklubb eller ikke. Hvis man faktisk har vært det uten å huske det sier det jo vel så mye om stedene man henger til vanlig. Når det er sagt er det meg revnende likegyldig om han har vært på strippeklubb. Samboeren min var på strippeklubb engang, han slipper heldigvis å stå skolerett foran mediene om det.
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2011 Kongens nølende svar på spørsmålene som ble stilt: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13105567.ab
Havbris Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tja. Det beste ville vel ha vært om noen rådgivere kunne overbevise ham om at han ikke skulle kommunisere med media om dette - altså beskytte ham mot seg selv. Ethvert blikk, innpust, pauser, setningstempo og kroppsspråk blir jo nå analysert, så da har han jo ikke mye sjans uansett hva han har i ryggsekken. Endret 31. mai 2011 av Havbris
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 Jeg fatter ikke at det skal være en så big deal om har sett på strippere. At han har kontakt med kriminelle er vel kanskje verre.
I Grosny Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Jeg fatter ikke at det skal være en så big deal om har sett på strippere. At han har kontakt med kriminelle er vel kanskje verre. En konge bør ha kontakt med ett bredt utvalg av befolkningen, både tiggere, advokater, strippere, hjemmeværende husmødre, kriminelle og tannleger. Og mange , mange fler. 1
Gjest Anuket Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Synes det blir merkelig å dømme en ut ifra oppførsel under en meget stresset situasjon - har fått med meg at eksperter mener han lyver fordi han gjør sånn og sånn etc. Det kan jo være noe i det - men jeg kjenner ikke han personlig, og det kan jo være at han er nølende av person. Mye kan spille inn der synes jeg. Dessuten så elsker media skandaler, små eller store. Får vente å se, jeg har ingen mening egentlig
Grønt blad Skrevet 1. juni 2011 #10 Skrevet 1. juni 2011 Jeg synes det er interessant at han bruker lang tid og må tenke seg om å "bortforklare" spørsmålet om bildene, om han har besøkt stripper- eller sexklubber og spørsmålet om private fester, mens andre spørsmål svarer han raskt og klart på (om han skal abdisere og om han visste at vennen kontaktet kriminelle). Tipper han lyver ang. strippe-/sexklubb eller private fester...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 En konge bør ha kontakt med ett bredt utvalg av befolkningen, både tiggere, advokater, strippere, hjemmeværende husmødre, kriminelle og tannleger. Og mange , mange fler. Du mener han tok kontakt med strippere for å høre livshistorien deres, men dessverre ikke husket den etterpå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå