Gå til innhold

Hvordan endre navn og adresse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Kunne sikkert ringt nærmeste dyrlege, men jeg har overtatt en chippet katt og lurer derfor på hvordan jeg enklest mulig kan endre eiers navn og adresse.

MÅ man ta med katten til dyrlegen for å få gjort dette, eller er det en enklere måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottiplott

Du og eier må kontakte Dyreidentitet for å endre dette. Be tidligere eier sende en mail eller brev med din info, og send samme selv. Jeg tror det skal være nok. :) Du må også ha chipnummeret, men det får du sikkert av tidl. eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet, og ville endre adresse på chipen til pus. Sendte mail til dyreidentitet, men det var neimen ikke bra nok. Fikk en meil tilbake med en meget kronglete forklaring og en hel bunke med papirer om eierskifte. Da ble jeg nesten sint, for det er jo ikke snakk om noe eierskifte, JEG har flyttet MED pus, skrev jeg da i neste mail, men det forsto dem ikke..

Har derfor erfart at det er myyye enklere å ta dette hos dyrlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Usj, så vanskelig det skulle være da.

Tidligere eier har flyttet til utlandet, så det er ikke så enkelt å få tak i henne.

Da blir det vel til at jeg ikke gjør en endring med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa bare fra til dyrlegen når jeg var der med katten at den skulle flyttes over på meg, så fikset de det uten noe styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...