Gå til innhold

Nettleser ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
IE.

Gleder meg til ny IE kommer -> har innebygd pop-up-killer. Endelig tar de etter f.eks. Opera. :)

Catzy

Om du liker denne funksjonen er det bare å inst. mozilla firefox... der er det i alle fall sliktno ...pluss at man kan stoppe/ta bort sånn rullende reklamer med lyd og annet tull på f.eks vg. Regner med dette gjelder både for M. Firefox både til win og linux. Det er i alle fall slik i m:f.fox for linux :)

Bruker Mozilla, Mozilla Firefox, opera og ellers div lesere i linux.

bruker aldri : IE!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opera, og IE når det trengs... men bare når jeg må.

Skrevet

Firefox (og IE de gangene jeg må, fordi en ignorant programmerer har laget sidene KUN for IE) :wink:

Har også installert Opera på maskinen, men det er bare fordi jeg jobber som programmerer på et prosjekt der vi også skal støtte Opera, så da må jeg teste i denne. Men åpner alle Opera hvis det ikke er strengt nødvendig..liker det bare ikke

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Var lenge trofast Opera-bruker, men har nå latt meg overtale til å prøve Mozilla Firefox og er egentlig enda bedre fornøyd med den.

Skrevet

Om du liker denne funksjonen er det bare å inst. mozilla firefox... der er det i alle fall sliktno ...pluss at man kan stoppe/ta bort sånn rullende reklamer med lyd og annet tull på f.eks vg. Regner med dette gjelder både for M. Firefox både til win og linux. Det er i alle fall slik i m:f.fox for linux :)

Bruker Mozilla, Mozilla Firefox, opera og ellers div lesere i linux.

bruker aldri : IE!!!

Skjønte at det er lenge siden jeg postet dette. Jeg bruker nå Firefox til det meste av surfing, og har gjort det siden sommer 2004. Nettopp av de grunnene du oppgir.

Jeg bruker fremdeles IE i jobbsammenheng. Jeg jobber med serverprogramvare fra Microsoft, og SharePoint og Reporting Services fungerer generelt bedre med IE enn FF.

Catzy

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Med tanke på at vi ikke har nok av "nettleseren din suger og min er best"-tråder fra før, var det fint at en dro opp en slik tråd fra 2003.

:ironi:

Skrevet
Hvilke nettleser bruker du ?

Opera. Det er så mange fine funksjoner i den. Er veldig glad i funksjonen for å skru av animasjoner, for eksempler. Og innebygd popupkiller. Og at den er så kjapp! Og at jeg selv kan velge farge på skins! Og... Og... *sukk* Fiiiiine browseren!

Gjest en gjest
Skrevet

Har Mozilla Firefox, Opera og IE.

Bruker mest Mozilla Firefox, noe IE og nesten aldri Opera.

Skrevet

Opera, av og til Konqueror. Skal installera Firefox ein gong eg gidd. Men Opera er favoritten.

Skrevet

Bruker Safari jeg og! Og Firefox.

På pc'en har vi Opera, sååå MYE bedre enn IE-tullet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...