AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Heisann alle mann! Jeg er ei jente i 20-åra.Holder på med ei utdannelse som jeg aldri blir ferdig med. Har ingen venner, kjæreste. Jeg strever med en spisefprstyrrelse, jeg har hatt i 10 år nå.Inn og ut til behandling uten nytte men ble verre! Har en usle jobb der jeg idag har greid og ha minus 14tusen kr!!(fant ut av det men vanskelig å ordne)!Mistet listene for bestilling, strøket i eksamen.Blitt glømsk, bryr meg ikke om meg selv, utseende, kropp...Ønsker døden mer enn alt på jord.Verste av alt, mennesker rundt meg ser på meg som snill og klok jente som verken fester eller er ute og flyr rundt, Vel, dette er egentlig "livet".komme seg ut og leve som en personer fordi jeg fortjener å puste,leve, jobbe, studere.Ha venner og kjæreste..Reise og få meg ei unge eller to som jeg vil bli stolt over.Jeg krever ikke mye, bare være normal og komme meg ut av det psyke..Akkurat nå føler jeg nok er nok!
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Kjære Anonym bruker. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få gode råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Bond, mod
Fremhevede innlegg