AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #61 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 13 år gammel tråd 😄 Men jeg er jente 39 og bruker stort sett kun string bortsett fra de verste dagene i den ene uken hvor det går i vanlige truser. Anonymkode: 9f333...445 Som om det har noe å si hvor gammel tråden er... Anonymkode: f1f14...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #62 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (17 timer siden): Bruker ikke truse 😂 Kan gå med en gstreng med blonder innimellom. Hva slags klær har du på? Kan se for meg at det blir litt følsomt/sårt i jeans f.eks. Anonymkode: 305df...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 29. desember 2024 #63 Del Skrevet 29. desember 2024 Hipster og vanlige bomullstruser til hverdags. Har mye blonder i forskjellige farger og stringtruser dersom jeg venter besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #64 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva slags klær har du på? Kan se for meg at det blir litt følsomt/sårt i jeans f.eks. Anonymkode: 305df...b29 Jeg går som regel i myke bukser med tykkere stoff og en fin bluse til, eller svart tights og strikkekjole. Hjemme kan jeg ofte gå i en tynnere kosebukse eller en kjole uten tights. Veldig behagelig synes jeg 💕 Om sommeren så ser jeg vinden an 😆😆😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 29. desember 2024 #65 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fint at noen vekket denne tråden til live, hvem har ikke drømt om hvilken truse en spesiell jente bruker............. Anonymkode: b2c2a...a20 En ganske tilbakevendende drøm eller fantasi, alt ettersom. Jeg liker å bruke litt vide boxere for egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #66 Del Skrevet 29. desember 2024 Hipster. G-string er helt jævlig. Anonymkode: 950d9...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 29. desember 2024 #67 Del Skrevet 29. desember 2024 Man snakker jo ofte om trender. Her er en13 år gammel tråd vekket til live, og svarene er stort sett de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #68 Del Skrevet 29. desember 2024 Bruker sjelden truse. String eller bokser hvis jeg må, alt etter hva jeg har på meg. Anonymkode: eed4d...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaze89 Skrevet 29. desember 2024 #69 Del Skrevet 29. desember 2024 Er en man på 35, bruker kunn stringtruse. Praktisk og godt undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #70 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg også er man, bruker daglig stringtruse. Håper at det er fler som kan stå frem. Det er en del stigma rundt dette. Jeg sier bare en ting. Prøv først og døm etter på ;-). Forresten jeg er også heterofil, er gift med kvinne. Anonymkode: 80ba6...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #71 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg også er man, bruker daglig stringtruse. Håper at det er fler som kan stå frem. Det er en del stigma rundt dette. Jeg sier bare en ting. Prøv først og døm etter på ;-). Forresten jeg er også heterofil, er gift med kvinne. Anonymkode: 80ba6...8ad Finnes det «normale» stringtruser for menn? Anonymkode: e2272...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 29. desember 2024 #72 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Finnes det «normale» stringtruser for menn? Anonymkode: e2272...ab3 https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/string?ref=adwgoogleno&campaignLogin=gNO&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAg8S7BhATEiwAO2-R6vayhDfhTiUJuFv8HaRPaiyph4qgFlVblpuVgGqOwzq34qhojKjDyRoCPtsQAvD_BwE Søkte på stringtruse menn og fant blant annet denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #73 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er rundt 40 og bruker bestemortruser 😂 Men nå er jeg singel da. Skulle jeg dratt på date eller fått meg type, hadde jeg nok oppgradert truseparken litt. (Men har ikke høye truser da, de stopper på hoftene) Stringtruse gnager synes jeg, så det klarer jeg ikke. Anonymkode: f1019...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #74 Del Skrevet 29. desember 2024 lillesnillelilla skrev (1 time siden): https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/string?ref=adwgoogleno&campaignLogin=gNO&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAg8S7BhATEiwAO2-R6vayhDfhTiUJuFv8HaRPaiyph4qgFlVblpuVgGqOwzq34qhojKjDyRoCPtsQAvD_BwE Søkte på stringtruse menn og fant blant annet denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 29. desember 2024 #75 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (8 minutter siden): 😄😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #76 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Finnes det «normale» stringtruser for menn? Anonymkode: e2272...ab3 Jada, jeg bruker en variant av disse fra Calvin Klein. Superkomfortable, holder seg alltid på plass i motsetning til boxere. https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/3-pakning-calvin-klein-modern-cotton-stretch-thong Anonymkode: 338db...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #77 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.5.2011 den 20.57): Bruker som regel stringtruse når jeg er ute. Er jeg inne en hel dag går jeg ofte i boxer eller hipstertruse. Sover alltid i boxer eller hipster. Noen ganger i vanlig truse og. Synes ikke de er så fine, men jeg har noen fra tidligere som er veldig behagelige. Er forresten 23 år. Hvorfor sover du ikke heller naken? Anonymkode: 5e676...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå