Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Tenner dere på tanken av å bare hoppe på en kjekk mann og voldta han?
Gjest kaunis Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Nei i grunn ikkje. Trur det hadde funka særs dårleg.
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Nei... Endret 30. mai 2011 av Lacus
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Nei i grunn ikkje. Trur det hadde funka særs dårleg. Hvorfor det? Menn får jo alltid ståpikk - om de vil eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Nei. Foretrekker frivillig sex mellom samtykkende parter.
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Nei, ikke voldtekt i den forstand. Har han ikke lyst skal han saktens få slippe. Når det er sagt, så liker jeg å late som om jeg voldtar et frivillig offer, men jeg tror ikke det betyr at jeg er en potensiell voldtektsforbryter.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Om vi tenner på å voldta en mann? overhodet ikke, forkastelig.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Tenner dere på tanken av å bare hoppe på en kjekk mann og voldta han? hmm neei igrunn ikke
Gjest Consensio Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Har faktisk valgt å rapportere tråden. Regner ikke med at noen her hadde likt det dersom man hadde startet en tråd om menn som voldtar kvinner, så hvorfor andre veien? Voldtekt er voldtekt. Spiller ingen rolle hvem som gjør det mot hvem. Voldtekt er ulovlig og forkastelig. 2
Gjest kaunis Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Voldta mannen min? Jeg foretrekker å forføre Hyggeligare for begge to.
Gjest kaunis Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Har faktisk valgt å rapportere tråden. Regner ikke med at noen her hadde likt det dersom man hadde startet en tråd om menn som voldtar kvinner, så hvorfor andre veien? Voldtekt er voldtekt. Spiller ingen rolle hvem som gjør det mot hvem. Voldtekt er ulovlig og forkastelig. Det er vell ingen som tar TS alvorleg.
Bårdsen Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Har faktisk valgt å rapportere tråden. Regner ikke med at noen her hadde likt det dersom man hadde startet en tråd om menn som voldtar kvinner, så hvorfor andre veien? Voldtekt er voldtekt. Spiller ingen rolle hvem som gjør det mot hvem. Voldtekt er ulovlig og forkastelig. Helt enig. I tillegg skjønner jeg ikke hva TS mener egentlig. Tror han egentlig at "kvinner" (altså LG-kvinner) 1. tenner på å voldta, 2. vil si det til ham om de så gjør det?. Om han ville diskutere playrape, eller SM, kunne han vel nevnt det?
Gjest Consensio Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 Det er vell ingen som tar TS alvorleg. Jeg er rimelig sikker på at alle her inne ville reagert dersom man hadde diskutert voldtekt av kvinner. Hvorfor skal det være noe bedre andre veien? Er du klar over at det faktisk finnes menn som sliter med traumer pga voldtekt? Ikke bare kvinner veit du
Gjest kaunis Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg er rimelig sikker på at alle her inne ville reagert dersom man hadde diskutert voldtekt av kvinner. Hvorfor skal det være noe bedre andre veien? Er du klar over at det faktisk finnes menn som sliter med traumer pga voldtekt? Ikke bare kvinner veit du Diskutert? Alle som har svart i tråden, har skreve at dei ikkje tenner på det. Alle er einige. Og sjølvsagt tykkjer eg ikkje voldtekt er OK, uansett kjønn Kor i granskauen har du fått det i frå??? Endret 30. mai 2011 av kaunis
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 Nei æsj, vil ikke ha sex med noen som ikke vil
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Nei, det gjør jeg ikke ... Tror jeg heller hadde likt å bli "voldtatt" av den jeg elsker ... i den forstant at han drar meg inn på et rom og tar meg ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå