pratesyk Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg har akkurat funnet ut at jeg har brokk. Har hatt litt vondt i magen ca det siste halve året. Legen trodde først det var irritert tarm, så magekatar, og nå fant de endelig ut at det er navlebrokk. Jeg har som sagt hatt litt vondt i magen ca det siste halve året og merket at det var noe galt da jeg kjente en klump ved navelen jeg bare kunne dytta inn, og da ble den borte. Men klumpen kom bare tilbake. Og det gjør vondt når jeg presser på navelen. Det rumler og veldig rart og høyt av magen min fortiden. Legen sa at det ikke var farlig og at jeg ikke skulle tenke på det. Jeg har lest en del om dette på nette nå og har funnet ut at navlebrokk er mest vanlig hos babyer og barn. Og har også lest noen steder på nette at navlebrokk hos voksne må operes for at den kan bli ganske stor og vond, men legen min sa ingenting om dette til meg så er litt forvirra og bekymra. Noen som har eller kjenner noen som har brokk som vil dele erfaringer? Veldig takknemlig for svar! Endret 30. mai 2011 av pratesyk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå