Gå til innhold

Fantasi etter virkelighet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjent med noen mulige partnere på et datested på net, men ingen med den helt store magefølelsen. Hun som var mest aktuell begynte å invitere meg på besøk i helgene så vi kunne bli bedre kjent. Hun budde i 4. etg. i en blokk utenfor en by.

Kjemien var ikke helt på perfekt, men vi hadde noen felles interesser og koste oss med restaurantbesøk og noen gode samtaler. Hun var ikke kjempesexy, men hun var spennende, en artig jente. Hun var nok veldig sulten på kjærlighet stakkar, men jeg måtte holde helle litt på avstand. Ville ikke bli for intim for tidlig.

På lørdagene gikk hun som regel på jobb, så da hadde jeg formiddagen for meg selv. Jeg likte å starte dagen med kaffe og avis på balkongen hennes. Der var det fredelig og luftig.

En dag mens jeg satt der fikk jeg øye på en dame i blokka over gata. Hun stod i vinduet og kikket ut. Jeg tenkte ikke mye over dette, men la merke til at hun var velskapt. Litt senere stod hun der igjen, men denne gangen var hun toppløs. Jeg stusset litt og lurte på om dette showet var for meg, eller om hun trodde ingen kunne se henne. Jeg kikket litt rundt for å se om andre også fulgte med på dette. Kunne ikke se noen.

Min samvittighet ba meg heller fokusere på avisen, men jeg måtte gløtte litt av og til for å se hva hun fant på. Det virket som hun prøvde ut klær. Des mer jeg stakk hodet ned i avisen, des mer dristig ble hun i vinduet. Plutselig stod hun der uten en tråd. Hun så aldri direkte i min retning, men hun må ha visst at jeg observerte henne. Kanskje hadde hun et håp om at jeg skulle agere på fristelsen, eller kanskje ville hun bare skape noen fantasier hun senere kunne videreutvikle. Fantasien min begynte i alle fall å bli kreativ.

Jeg slengte fra meg avisen og løp ned trappen bort til oppgangen hennes og begynte å telle avsatser oppover. Jeg fant en anonym dør uten navnskilt som jeg var nesten sikker på måtte være hennes. Jeg banket på. Ingen svar. Jeg banket en gang til, litt mer leken rytme denne gangen. Kan-jeg-få-kom-me-inn. På det siste banket gled døra opp av seg selv. Jeg stakk hodet inn. Det var helt tomt der inne. Ingenting på veggene. Ingen møbler i inngangen. Kun et par sko. Jeg lukket døra bak meg og skulle til å ta av meg skoene da hun plutselig stor der, kun i en t-skjorte. Ingenting nedentil. Hun var så sexy at jeg nesten glemte å puste.

Mens hun så meg inn i øynene kom hun rett bort og tok et fast tak i skrittet mitt. Au da, hun er visst en rett-på-sak jente. Snart hadde hun meg i munnen, uten at vi hadde utvekslet et eneste ord. Hun sugde som ei gudinne, visste akkurat hvordan og hvor lenge. Hun sluttet nøyaktig ett sekund før det gikk galt og forsvant inn i leiligheten samme vei som hun kom fra. Der stor jeg, i en fremmed leilighet, i en fremmed by, med buksene på knærne og en påle av en ereksjon, og gløttet inn i stua. Der var det heller ikke møbler. Det var egentlig ingenting der inne, kun en enkel stol borte ved vinduet.

Hun ble borte en lang stund og jeg var blitt halvslapp da hun plutselig kom hun ut fra en dør i stua. Hun beveget seg som en leopard på vei til vannhullet, smidig og rytmisk. Målrettet. Denne gangen hadde hun ingenting på seg, unntatt et par røde knestrømper. Hun hjalp meg av med klærne og la meg ned på gulvet. Hun begynte med å la min halvstive massere henne helt ytterst i skjedeåpningen. Vi satt lenge slik og bare lurte penishode rundt i åpningen. Hun ble klissvåt og jeg ble stiv. Større enn jeg noen gang har hatt før. Hun smilte lurt mens hun undersøkte varene. Hennes lange fingre, det feminine grepet var veldig pirrende. Hun tredde seg innpå og begynte sakte å ri. Hun var så trang, så trang. Hun så meg dypt inn i øynene som om hun ville dele sine innerste hemmeligheter, kun med meg. Hun visste nok ikke helt hvor sexy hun var. Hun kunne bare være seg selv, helt naturlig råsexy, uten noe sminke eller stasj.

Igjen visste hun akkurat når det var på tide å bytte stilling. Denne gangen stakk hun rumpa i været foran meg. Hun visste hva hun ville, og nå visste jeg også hva jeg ville. Vi holdt på slik en stund. Hun koste seg ekstra da jeg gikk helt til bunns og bare holdt den der. Hun vrikket litt ekstra når jeg var helt innerst. Rumpa hennes var som et perfekt hjerte som roterte og vrikket lett foran meg. Hun sa fortsatt ingenting, men hun lagde noen deilige feminine stønn som ikke akkurat gjorde det lettere for meg å holde tilbake. Igjen visste hun nøyaktig når det var nok. Denne gangen ville hun ha meg mellom puppene. Jeg la min svulmende pikk mellom de struttende brystene og hun spyttet i hånda si og oljet prosjektet vårt med dette. Hun stirret hardt på det store røde penishodet hver gang det støtte nærme ansiktet hennes, hun prøvde å gjøre med munnen det samme som vi hadde gjort med skjedeåpningen. Å leke litt helt i åpningen er deilig. Hun presset brystene sammen, nappet i brystvortene.

Samtidig hadde jeg en hånd mellom beina hennes og masserte henne mykt der du vet.

Snart kunne jeg ikke holde ut dette mer. Det ble rett og slett for deilig. Jeg sprutet flere ganger på halsen hennes, i ansiktet og på puppene. Hun hadde en del ukontrollerte rykninger i kroppen mot slutten, men hun hadde ikke kommet sikkelig ennå, så jeg skled ned og ga henne alt jeg hadde med tunga. Hun var ikke barbert der nede, men ikke spesielt hårete heller. Bare litt myk deilig dun i et fiskebeinsmønster inn mot sprekken. Først bare litt kyssing og rolig slikking med brei tunge, så kjappere med spiss og stiv tunge. Det virket. Hun kom med et vræl, presset fitta hardt mot fjeset mitt. Så sjekket hun om jeg hadde mer stå igjen, som om hun ville ha meg inn igjen med det samme. Det hadde jeg dessverre ikke mulighet til, men hadde vi ventet femten minutter, så kanskje.

Veldig kjapt ble hun borte i den samme døra igjen. Hva gjør jeg nå. Skal jeg liksom bare gå igjen, uten at vi har utvekslet et eneste ord. Jeg kledde meg raskt. Gikk mot utgangen. Der kom hun ut igjen, denne gangen i en gul kjeledress. Den var tydeligvis brukt for den hadde mange oljeflekker på, men verre enn det – hun hadde en stor kniv i hånda. UT! Skrek hun. UT NÅ! Ja ja, sa jeg så beroligende jeg kunne og beveget meg seint baklengs mot døra. Jeg famlet etter håndtaket, ville ikke snu ryggen til henne. Hun hadde et desperat blikk som sa, jeg dreper deg hvis jeg må. Hun ble snart utålmodig og hevet hånden med kniven over hodet. Gjorde klar til hogg. Jeg dukket akkurat tidsnok til ikke å få den i fjeset. Kniven stod fast i døra. Nå hadde jeg sjansen. Jeg vrei meg ut av døra og sprang nedover trappene. Kunne ikke høre at noen kom etter.

Jeg bladde om avisen og smakte litt på kaffen som nå var blitt helt kald. Grublet litt på alt som kunne skjedd hvis jeg hadde levd ut alle sånne fantasier, hvis jeg virkelig hadde banket på døra hennes. Jeg gløttet ned mot vinduet igjen. Hun var borte. Alt var mørkt og stille. Kanskje hadde hun endelig funnet dagens antrekk og gått ut. Kanskje satt hun på kaffé med vennene sine og lo av meg i dette øyeblikk. Kanskje lå hun under dyna og fantaserte om svært opphissede menn som banket rytmisk på døra hennes.

Jeg så henne aldri igjen. Og nettvennen? Gikk ikke så bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...