Nupsida Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Aner ikke hvor jeg skal legge denne, så da legger jeg den her. Regner med den blir flytta om den ikke hører til her Jeg skal til Kr.sand nå på onsdag og vi er en gjeng som skal ut. De andre er over 20 og stikker på kjente pubber, jeg er bare 18 jeg så da trenger jeg noen tips til utesteder jeg kan dra på? Skriv gjerne også hvor de skulle ligge, og hvor mye det koster å komme inn, om dere har noen forslag.
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 De fleste utesteder i kr.sand har 20 års grense. Men tror Leopold har 18 års grense hvis jeg ikke husker feil.
Alopia Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Leopold - der stikker de fleste 18 åringene. Koster vel 80 kroner for å komme inn eller noe? Husker ikke , det har aldri vært min ting.. Midnight ligger over Leopold:) koster 50 kroner å komme inn - men da får du en bong for å kjøpe i baren for disse pengene;) Er relativt dårlig med utesteder for 18-åringer i Kristiansand altså...
Nupsida Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 Leopold - der stikker de fleste 18 åringene. Koster vel 80 kroner for å komme inn eller noe? Husker ikke , det har aldri vært min ting.. Midnight ligger over Leopold:) koster 50 kroner å komme inn - men da får du en bong for å kjøpe i baren for disse pengene;) Er relativt dårlig med utesteder for 18-åringer i Kristiansand altså... Har skjønt dette Jaja, men er midnight 18.års grense på da? Og hvor ligger disse? Og, ett lite tillegsspørsmål, siden jeg kommer fra en bitte liten by Det er ikke slik at det er uhyre farlig å gå alene i kr.sand på kveldene? Er ikke slik jeg risikerer og bli drept, å voldtatt ved hvert hjørne?
Alopia Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Statistisk sett er det vel mer vanlig å bli voldtatt av noen du har truffet på tidligere - og har en viss tiltro til. Så det spørs vel hvem du reiser med? hehe. neida, fra spøk til alvor. Kristiansand er ikke den farligste plassen å ferdes;) Jeg har gjort det i mange år - men man er jo selvsagt aldri helt trygg - og det sikreste er jo å ikke gå rundt alene! Både Leopold og Midnight (ja, 18 år der) ligger på samme hjørne. Det er nederst i Wergelandsgate. Ligger ved NSB og rutebilstasjonen. Ikke det vanskeligste stedet å finne frem til;)
Nupsida Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2011 Okai Nei, for saken er den at jeg er invitert på fest på onsdag med en gjeng, og alle dem er nok over tjue, så da blir jeg nok alene.. Men, håper jo det kan bli en morro kveld alikevell Og, helst ingen voldtekter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Ville heller dratt på Midnight enn Leopold, ofte slåsskamper og sånt på/utenfor Leopold!
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Midnight og leopold er de eneste jeg kommer på. Resten er 20 års grense.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Er kun leopold og midnight ja.. Men går du med eldre folk kommer du kanskje inn de andre stedene. Jeg har bodd i byen i 1 år, og har enda ikke prøvd 18-års utestedene, kommer alltid inn på et av de andre selv om jeg bare er 18. Men så ser jeg litt eldre ut, og går ut med folk i 20-årene da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå