AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Hei, jeg har tenkt til å ta navelpircing, og har noen spørsmål. Om du har tatt angret du på det? Om jeg angrer er det bare å ta ut pircingen så gror hullet, eller blir det et arr? var det vont? Hvor kan jeg kjøpe/ta pircing? Takk for svar:)
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Hei, jeg har tenkt til å ta navelpircing, og har noen spørsmål. Om du har tatt angret du på det? Om jeg angrer er det bare å ta ut pircingen så gror hullet, eller blir det et arr? var det vont? Hvor kan jeg kjøpe/ta pircing? Takk for svar:) Ja det gjør vondt, de stikker en stor kanyle/nål gjennom huden uten bedøvelse, og det gjør vondt og er ømt noen dager etterpå. Man bør ikke ta ut smykket for da kan hullet gro. Det blir arr når det gror. Du bør ta piercing i et piercing-studio.
LadyStarlight Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Hadde jeg visst hva jeg hadde i møte, hadde jeg nok ikke tatt den. Personen i piercing studioet hadde absolutt ikke peiling på noe av det hun drev med. Pga alle plagene jeg fikk endte jeg opp med å ta den ut før den grodde ut av seg selv. Og ja, man får et arr. Er sikkert mange andre som har hatt bedre erfaringer enn meg. Bare sørg for å finne et seriøst piercing studio med godt rykte
Hugtatt Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg angerer ikke, synes heller ikke det var vondt. Det svei litt. Det vil bli et arr (er et ganske stort hull som blir stukket), og du må ikke bytte smykke før hullet er ordentlig grodd. Piercinger kan du KJØPE på f.eks gullsmed, men du MÅ TA DEN PÅ ET PIERCINGSTUDIO.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå