Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mente du da med "Jeg hadde ihvertfall ikke sett mye mening i å sitte på soverommet hele kvelden og amme en nybadet baby med pysj, i uke etter uke" om det ikke var det du la i hva jeg skrev?

Kjære vene, denne tråden handler da ikke om deg og dine innlegg? Dette blir jo bare en avsporing. Du beskrev deres rutine. Jeg skrev at det ville blitt meningsløst hos oss. Du skrev at det ikke var meningsløst i det hele tatt. Jeg fastholdt at det ville vært meningsløst hos oss. Merk at jeg skriver "hos oss". Altså at den rutinen du beskriver, med bading/pysj/seng, ikke ville gitt mening hos oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene, denne tråden handler da ikke om deg og dine innlegg? Dette blir jo bare en avsporing. Du beskrev deres rutine. Jeg skrev at det ville blitt meningsløst hos oss. Du skrev at det ikke var meningsløst i det hele tatt. Jeg fastholdt at det ville vært meningsløst hos oss. Merk at jeg skriver "hos oss". Altså at den rutinen du beskriver, med bading/pysj/seng, ikke ville gitt mening hos oss.

Så så, pust rolig. ;)

Skrevet

Så så, pust rolig. ;)

Jeg puster rolig, det var ikke jeg som begynte et innlegg med "hva mente du da med..." ;). Som om jeg hadde noen interesse av å starte noen diskusjon om deres rutiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...