Gjest HunterLady Skrevet 2. juni 2011 #21 Skrevet 2. juni 2011 1. Din alder: 23 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: Forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Bruker vibrator meget ofte 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Ingen spesiell formening. Regner med at det er naturlig når man selv får lyst til det. 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Hadde sakt til henne at hun må huske å vaske de litt etter bruk! Også hadde jeg syntes det var flott at hun koser seg. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Synes det er helt okey, men kommer litt an på bruken, om man er i forhold osv. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Når de føler for det 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Fordi gutter har lettere for å komme enn jenter, og mange jenter bruker vibrator eller dildo som supplement i sexen. Løsfitter blir ikke det samme. Men for all del, whatever pleases the owner.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #22 Skrevet 2. juni 2011 1. Din alder: 23 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: Forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Bruker vibrator meget ofte 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Ingen spesiell formening. Regner med at det er naturlig når man selv får lyst til det. 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Hadde sakt til henne at hun må huske å vaske de litt etter bruk! Også hadde jeg syntes det var flott at hun koser seg. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Synes det er helt okey, men kommer litt an på bruken, om man er i forhold osv. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Når de føler for det 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Fordi gutter har lettere for å komme enn jenter, og mange jenter bruker vibrator eller dildo som supplement i sexen. Løsfitter blir ikke det samme. Men for all del, whatever pleases the owner. Hva mener du om at gutter bruker løsfitter når de har partner?
spinnwild Skrevet 2. juni 2011 #23 Skrevet 2. juni 2011 1. 23 år. 2. Bifil 3. i fast forhold 4. har en sekk full med både dildoer og vibratorer 5. Bruker av og til, får som oftest det jeg trenger av kjærestens utstyr, og onanerer mest uten ekstra utstyr. 6. Seksuell lavalder - 16 år. 7. Ser ingen grunn til å snoke på soverommene til folk, men synes ikke seksuelle hjelpemidler og leker er flaut. 8. synes ikke seksuelle hjelpemidler og leker er flaut. Hvorfor skulle det være så annerledes enn å bruke hånda? 9. Seksuell lavalder - 16 år. 10. Aksept for voksne leketøy kommer ann på hvem man spør. Personlig synes jeg alle skal få bruke det de vil, uten å måtte være flau eller føle at de må skjule det. Kondomeriet har jo vært flinke i sin kampanje om kvinners seksualitet, kanskje de kan ta tak i gutte-leketøy også...
Gjest HunterLady Skrevet 2. juni 2011 #24 Skrevet 2. juni 2011 Hva mener du om at gutter bruker løsfitter når de har partner? Det kommer litt an på hva du mener løsfitter er?? Fleshlight, "real" dolls eller oppblåsbare dukker? Fleshlight = HELT OK Om han derimot puler rundt på dukker, så hadde jeg reagert litt fordi han fint klarer seg med meg, hånda og eventuelt en fleshligt. Jeg derimot klarer ikke å oppnå orgasme uten vibrator, så det blir noe annet. Om jeg hadde gått jevnlig å pult meg selv med gigantiske dildoer fremfor å pule han, så hadde jeg skjønt om han følte seg utilstrekkelig.
isbiten. Skrevet 2. juni 2011 #25 Skrevet 2. juni 2011 1. Din alder: 21 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: I et forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Sjeldent 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Bryr meg egentlig ikke, det er opp til hver enkelt. 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Ikke reagert/nysgjerrig 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Bryr meg ikke. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Fra de føler seg klar for det. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Vet ikke.
Gjest Rambo Skrevet 2. juni 2011 #26 Skrevet 2. juni 2011 Først må jeg få si at jeg har sjekka innom her flere ganger i løpet av dagene som har gått, og takker gledelig for alle svarene. Det er meget positivt imponerende å se at dere faktisk gidder å bruke litt av tiden deres til å svare på dette her. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få så mye respons. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Kanskje fordi menn kan få samme tilfredsstillelse av en runk? Nå vet jeg jo ikke HELT hvordan gutter funker, men. Jenter kan i alle fall få en sterkere orgasme av vibrering, og kan derfor få ekstra utbytte av en vibrator, og det er muligens ikke noen bedring i styrken på orgasme om en mann har en sånn plastdel. Jeg hadde ikke blitt tent av å skulle stikke fingra i en plastting, men så lenge gutten syns det er greit må han bare kjøre på. Vet ikke helt hva man skal gjøre med synet på dette og hvordan, men. Det er selvsagt et poeng at heterofile jenter normalt sett ikke leker med andre jentetisser enn sine egne, og at en "løsfitte" kanskje lett kan bli ansett som en slags "konkurrent" i forbindelse med å skulle forholde seg til en mannlig partner. Men for deg som er lesbisk, så stiller det seg antakelig litt annerledes, i og med at det faller seg mere naturlig for deg (antar jeg) å leke med tissen til andre jenter. Og ettersom du neppe har noen penis å stimulere, kan jeg godt skjønne om du får et slags "hva skal jeg med denne"-forhold til en "løsfitte", i og med at den ikke hjelper deg noe særlig. Man blir nok ikke tent av å stappe fingra i en plastikktiss uansett hvilket kjønn man er (unntatt kanskje når man er mellom 13 & 16 år gammel, og aldri har sett eller tatt på en jentetiss før). Men kanskje det hadde vært interressant i den sammenhengen å lage et nytt emne der man spør menn om de blir sjalu på dildo'en til dama? Jeg kan ikke helt forestille meg det asså... (men hvem vet?) Når det gjelder hvor vidt menn får en bedring i styrken på orgasmen av å bruke en "løsfitte" fremfor å bruke hånda, så vil jeg egentlig tro at de får det, betinget at kvaliteten på "løsfitta" er tilfredsstillende. Jeg tror nok det er like mye ulik kvalitet å velge i på det, som det er å velge i blandt dildoer. Noen er for harde, andre for myke, noen for store, noen for små... og noen er helt sikkert akkurat passe. Fordi noen henger igjen i gamle ideer om at single damer med leketøy er glade i sex og utforsker sin seksualitet på en sunn måte, mens single menn med leketøy er patetiske stakkarser som ikke får seg ekte vare. Jeg synes fleshlights o.l. er like greit som dildoer og vibratorer og ser ikke på menn med leketøy som stakkarslige. Helt klart et poeng med holdningene til folk der. Jeg kan tro på at mange folk i samfunnet nok ser på en "løsfitte" som en reserveløsning for menn som ikke er begavete nok til å klare å skaffe seg kjæreste eller fungere i et samliv. Jeg er ikke helt sikker, kanskje fordi man fra gamle dager tror at som mann har man lett tilgang til ekte sex mens kvinner skal være "verdifulle/sparsomme" og heller ha sex med en plastikkting enn å ligge med mange menn? Den der var ny! Har aldri hørt om at jenter liksom skal "spare seg" ved å bruke leketøy før. Men i så fall er jo det i sterk kontrast til gutter som ser på det som en stolthet å ha ligget med flest mulig damer! Helt klart et poeng. Om han derimot puler rundt på dukker, så hadde jeg reagert litt fordi han fint klarer seg med meg, hånda og eventuelt en fleshligt. Jeg derimot klarer ikke å oppnå orgasme uten vibrator, så det blir noe annet. Om jeg hadde gått jevnlig å pult meg selv med gigantiske dildoer fremfor å pule han, så hadde jeg skjønt om han følte seg utilstrekkelig. Dritbra!! Synes jeg ser det for meg!
Gjest Nadezhda Skrevet 2. juni 2011 #27 Skrevet 2. juni 2011 1. Din alder: 23 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Hetero 3. Er du singel eller i et forhold: Gift 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Av og til 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Det synes jeg man kan bestemme selv 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Hadde bedt henne rydde opp etter seg :gjeiper: 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Helt ok 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Samme som med dildo, synes man kan bestemme det selv 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Fordi at for kvinner er gjerne sexleketøy deres vei til første orgasme. Er mange som sliter med å få orgasme
Pitabrød Skrevet 2. juni 2011 #28 Skrevet 2. juni 2011 1. Din alder: 22 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: Forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Noen ganger 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Når man føler behov for det..? 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Hadde nok ikke brydd meg 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Whatever floats your boat;) 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Når de føler for det, vel. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Er det mindre akseptabelt?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #29 Skrevet 5. juni 2011 1. Din alder: 17 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: Singel 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Nesten hver dag 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? 15 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Ville sikkert smilt litt for meg selv, og latt som at jeg ikke hadde sett den. Det kunne blitt veldig pinlig for henne! Men ville absolutt ikke reagert negativt. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Har aldri tenkt over det noe større. Synes tanken er litt ekkel, men bryr meg ikke noe utover det. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? 15 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Har aldri tenkt over det, og orker egentlig ikke å gjøre det nå heller. Tror ikke at det er mindre akseptabelt, bare at det ikke blir like mye snakket om.
Parvati Skrevet 13. juni 2011 #30 Skrevet 13. juni 2011 1. Din alder: 33 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Bi 3. Er du singel eller i et forhold: I et forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Nei 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Fra de har lyst 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Jeg ville syntes at det var litt rotete og uhygienisk hvis den bare slang rundt uten å være rengjort. Ellers ingen reaksjon. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Kjenner ikke noen som jeg vet gjør det. Greit for meg. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Fra de har lyst 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Er det mindre akseptabelt? Jeg kjenner at jeg ikke har så mange meninger om dette. Liker du det du gjør, og det ikke er til skade for andre, synes jeg at det skal være respekt for det. Jeg vil gjerne jobbe for at det skal bli mer respekt og aksept i samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #31 Skrevet 14. juni 2011 Håper at flest mulig svarer på denne! 1. Din alder: 18 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Heterofil 3. Er du singel eller i et forhold: I et forhold. 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Nei, men har prøvd vibrator. 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Nei, er seksuelt aktiv med kjæreste, og har igrunn nok med det. Hehe 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? 16+ 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Ville ikke reagert negativt på noen måte, det er da helt vanlig. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Bryr meg egentlig ikke, med mindre de er i et forhold. Da blir det litt undødvendig, synes jeg- 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? 18+, de får klare seg med hånda en stund. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Fordi menn er kjent for å "ligge mye rundt", og jeg som kanskje mange andre, skjønner derfor ikke behovet. Hva med frøken høyre?
Genesis Skrevet 14. juni 2011 #32 Skrevet 14. juni 2011 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Fordi menn er kjent for å "ligge mye rundt", og jeg som kanskje mange andre, skjønner derfor ikke behovet. Hva med frøken høyre? Det kreves to stykker for å ha samleie! Dette vil si at det er like mange jenter som "ligger rundt" som gutter. Hvordan skal det ellers gå opp? 1
supravect Skrevet 14. juni 2011 #33 Skrevet 14. juni 2011 Håper at flest mulig svarer på denne! 1. Din alder: 19 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Hetero 3. Er du singel eller i et forhold: I forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Japp 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Sjeldent, men hender seg den er med i senga sammen med samboeren min;) 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? 15-16 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Hadde ledd, også nevnt det til henne så hadde vi flira godt begge to:D 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? helt ok det:) 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? 15 - 16 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Nei herregud, dem må da få kose seg så mye dem vil:P
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #34 Skrevet 14. juni 2011 1. Din alder: 22 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Hetero 3. Er du singel eller i et forhold: Samboer 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Ja 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Ofte, men kun på klitoris 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? 14 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Ikke reagert 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Liker ikke hele dukker uansett hvilket kjønn som bruker den, men fleshlight er helt ok 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? 14 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Det er ikke mindre akseptabelt i mine øyner
Azalea Skrevet 14. juni 2011 #35 Skrevet 14. juni 2011 1. Din alder: 24 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Bifil 3. Er du singel eller i et forhold: I forhold 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Både med og uten vibrasjon. 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Nei, gjør ikke det. 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Si det, har en lyst så hvorfor ikke.. 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Alle mine venninner har dildo/vibrator så det hadde ikke overrasket meg. Jeg ville ha oversett det. 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Helt greit 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Når de har lyst. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Nei, si det. Gutter snakker kanskje mindre om sexleketøy, så kan være derfor? Jeg bryr meg hvertfall ikke noe mer om det enn om ei jente bruker dildo/vibrator.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #36 Skrevet 14. juni 2011 1. Din alder: 25 år 2. Din legning (Heterofil, homofil/lesbisk, bifil): Bifil, men går helst for jenter 3. Er du singel eller i et forhold: Singel 4. Har du prøvd dildo (uansett slag eller om det er med eller uten vibrasjon etc.) Jada 5. Bruker du dildo til vanlig? (Ofte, sjeldent, ikke i det hele tatt, annet) Av og til 6. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at damer/jenter bruke dildo? Fra den alderen de tør å gå på kondomeriet å kjøpe den for egne penger. 7. Hvis du ved en tilfeldighet oppdaget en brukt dildo som lå på soverommet hjemme hos ei venninne, hvordan ville du reagert? (Støtt, neagtivt overrasket, ikke reagert, positivt overrasaket, nysgjerrig, annet?) Tenkt at hun bør være glad det var jeg som så den og ikke faren hennes, men hadde ikke sagt noe 8. Hva synes du om at menn/gutter bruker "løsfitte"? (Også kjent som "sjømannsbrud", "fleshlight", etc.) Positivt, negativt, ekkelt, bryr deg ikke, annet? Hva menn bruker for å underholde snabelen sin bryr jeg meg fint lite om så lenge det ikke er noe ulovlig. 9. Fra hvilken alder synes du at det er akseptabelt at menn/gutter bruker "løsfitte"? Fra den alderen de tør å gå på kondomeriet og kjøpe den sjøl for egne penger. 10. Hvorfor tror du det er mindre akseptabelt i samfunnet for menn å bruke "løsfitte" enn det er for damer å bruke dildo? Burde man forsøke å gjøre noe med dette? Har ikke hørt at det er mindre akseptabelt, så for meg er det umulig å svare på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå