Micolina Skrevet 31. mai 2011 #21 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg har Mac selv, så det er å anbefale hvis man vil bruke penger på det . Har også Lenovo som jeg er fornøyd med, eneste jeg ikke er fornøyd med er systemet, windows, kræsjer noen ganger, og på begge Lenovo pc'ene mine har vifta blitt ødelagt samme uke som jeg fikk dem. Endret 31. mai 2011 av Micolina
feuerstein Skrevet 31. mai 2011 #22 Skrevet 31. mai 2011 http://www.mpx.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=LENOVO Bare vær obs på at de som ikke heter noe med ThinkPad (f.eks. G560) er noe heeelt annet, selv om produsenten er den samme (litt som Bentley og Skoda, begge kommer fra Volkswagen). Kjøper du G-serie eller IdeaPad er det en viss fare for at den dør hvis du søler drikke oppi den eller bruker den som balltre. De som heter ThinkPad Edge er egentlig IdeaPad i forkledning. "Ekte" ThinkPad har modellbetegnelser på T, X eller W.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #23 Skrevet 31. mai 2011 "mac er såååååå fantastisk azza" Er du noob og ikke kan en dritt om pc.Skaff deg mac crap.
Henkie Skrevet 31. mai 2011 #24 Skrevet 31. mai 2011 MacBook er mye bedre til alt.. Min Mac har aldri klikket, eller noen ting.. Jeg sølte 0,5 liter med isteden over den, men bare den fikk tørket litt var den like bruka les igjen. Om det er mye å sette seg inn i? Tja, det går veldig fort. Vel...Mac er en fin ting det, men den is-teen du sølte oppi var ren flaks at det gikk bra. Mac tåler ikke mer vann enn andre maskiner. Når det er sagt, anbefaler jeg gjerne en Mac til TS, men i så fall av hel andre grunner enn vannfasthet:-) 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #25 Skrevet 31. mai 2011 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=622073#extra Er denne et bra alternativ for en pcløs, pengelens student?
Ciara Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #26 Skrevet 31. mai 2011 Åja, hoggy. Lenovo er en bra pc hvertfall, men den har ikke det peneste designet om du er ute etter noe pent, ciara. :gjeiper: Design er ikke det jeg er mest opptatt av denne gangen, akkurat. Men hvis Mac er det beste valget og jeg får bra design på kjøpet er det jo fint. Nå må jeg lese litt om de forskjellige tipsene her
herpassion Skrevet 1. juni 2011 #27 Skrevet 1. juni 2011 Vel...Mac er en fin ting det, men den is-teen du sølte oppi var ren flaks at det gikk bra. Mac tåler ikke mer vann enn andre maskiner. Når det er sagt, anbefaler jeg gjerne en Mac til TS, men i så fall av hel andre grunner enn vannfasthet:-) Haha.. Vet, ren flaks det der. Måtte bare poengtere hvor flaks jeg hadde.. Drømmepcen det der.. Haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå