Gå til innhold

Hvorfor finnes det bare store fitter?


Gjest viril

Anbefalte innlegg

Det kommer jo helt ann på hva du er vant med det? Det er ikke ALLE som bruker det ordet der negativt. Jeg har ingenting imot å bruke det om musa, om det brukes som banneord er det noe helt annet, der er IKKE greit.

I 2011 synes jeg man må regne med at de aller fleste forbinder det med et skjellsord. Kanskje de også ser på det som et nøytralt ord, men skjellsord uansett. Og det er tullete at du mener at et fælt banneord som absolutt IKKE er greit, er okei å bruke om ditt eget kjønnsorgan så lenge man ikke "mener" noe stygt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 2011 synes jeg man må regne med at de aller fleste forbinder det med et skjellsord. Kanskje de også ser på det som et nøytralt ord, men skjellsord uansett. Og det er tullete at du mener at et fælt banneord som absolutt IKKE er greit, er okei å bruke om ditt eget kjønnsorgan så lenge man ikke "mener" noe stygt med det.

Kan jeg spørre hvorfor du måtte være AB for å si hva du mener om ordet fitte?

Ja jeg syns det er stor forskjell på ordet alt etter hva man legger i det. Hvis du syns det gjør meg tullete får det så være. Fitte betyr jo mus, vagina eller hva du vil kalle det. Er ikke noe gale å bruke det i den sammenheng. Er noe helt annet å kalle en dame du ikke liker en fitte, IKKE ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2011 synes jeg man må regne med at de aller fleste forbinder det med et skjellsord. Kanskje de også ser på det som et nøytralt ord, men skjellsord uansett. Og det er tullete at du mener at et fælt banneord som absolutt IKKE er greit, er okei å bruke om ditt eget kjønnsorgan så lenge man ikke "mener" noe stygt med det.

alt er jo "styggord" en gang i livet/tiden...

Personlig synes jeg det er greit å bruke ord som fitte og kukk. Tok med kukk, ettersom jeg antar at du har et problem med det ordet også...

Red: *på kjønnsorgan, da jeg ikke liker banning og bruk av stygge ord...

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utpult" fitte? Dummeste jeg har hørt. Hvor trang man er der nede forandres jo ikke med hvor mye man har sex.

Knip, jenter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk hvor mange flere som er trang om du er skikkelig godt utstyrt da? :fnise: menge flere å velge i!

Det er lettere å "vide ut" en jente enn å få henne trangere i hvert fall

Sant.... men samtidig risikerer du å finne noen som overhode ikke passer, og enda flere som man må bruke mye tid på å vie ut eller ikke kan kjøre helt i pga. smerter i livmoren. Så ikke bare positivt. Og jenter kan tross alt lære seg å knipe..... men en mann kan ikke bli mindre så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

"Utpult" fitte? Dummeste jeg har hørt. Hvor trang man er der nede forandres jo ikke med hvor mye man har sex.

Og iallefall ikke med hvor mange man har sex med.

Jeg har aldri skjønt logikken i det at de som "har pult halve byen" skal være så vide. Hvis skjeden hadde utvidet seg permanent av sex så hadde det jo vært de i et forhold med regelmessig sex som hadde vært i faresonen, ikke de single som nedlegger en eller to i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og iallefall ikke med hvor mange man har sex med.

Jeg har aldri skjønt logikken i det at de som "har pult halve byen" skal være så vide. Hvis skjeden hadde utvidet seg permanent av sex så hadde det jo vært de i et forhold med regelmessig sex som hadde vært i faresonen, ikke de single som nedlegger en eller to i måneden.

AKKURAT! haha, satt og tenkte på det samme. De som ligger med flere folk har jo ofte mye sjeldnere sex enn de som er i fast forhold, selv om sistnevnte hypotetisk sett bare kunne ha hatt 1 sex partner i hele sitt liv. Man kan jo til og med føde barn og fremdeles ha trang skjede.. mange faktorer som spiller inn der.. Har også hørt at folk fra asia og midtøsten har trangere skjede..

Og tilbake til personen som startet denne tråden: En kvinnes skjede kan utvide seg enormt mye selv om den til å begynne med kan kalles trang. Hvis din penis er veldig stor og kvinnen kåt så vil skjeden tilpasse seg penisstørrelsen din, og produsere "væske" sånn at hun blir veldig våt.. da blir det jo mindre friksjon. Og det kan også variere i syklusen til damen (hvor nære mensen hun er).. rett etter mensen er ferdig er det ofte vanskeligere å bli våt, og da mer friksjon.. Og det kommer også an på hva slags stillinger du gjør, noen stillinger skaper mer friksjon osv. Men du nevner du har 16 cm penis.. det er vel egentlig bredden/omkretsen som har mer å si når det gjelder friksjon og sånt.. så kanskje penisen din er tynn og lang? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...