AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #21 Skrevet 30. mai 2011 Den bør være stor nok til ei normal fitte som ikke har pult halve byen. For ei fitte størrelse hest er den selvfølgelig for liten. Kan du fortelle meg hvor stor den burde være? Godt å vite hvis jeg vurderer en evt kuk operasjon. Regner med at alle fittene er så utpulte, slik at en må be om en kuk på minst 30 og tykk som en kukskank. Hvor skal dete ende? Hvor store blir jentenes fitter tilslutt? Er det all pulingen med mange kuker som er grumnnen til dette? Det kan godt hende, for de jentene du får med din personlighet vil antagelig ta hva som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #22 Skrevet 30. mai 2011 Du er nok for liten ja. Jeg har pult så mye rundt nå med megapikker og gigantiske dildoer at jeg trenger en vinflaske for å kjenne noe. Blir iallefall lett å føde når bastarden min kommer =) Er dette særiøst??
Gjest Anjelika Skrevet 30. mai 2011 #23 Skrevet 30. mai 2011 Er dette særiøst?? Mm. Jeg glemmer aldri den gangen eksen var litt ivrig når han skulle slikke meg og satt hele hodet fast inni der som Emil fra Lønneberget i suppeterrinen. Det ble en pinlig taxitur til legevakten, men det er iallefall en morsom historie i ettertid 13
Gjest Silvermist Skrevet 30. mai 2011 #24 Skrevet 30. mai 2011 Mm. Jeg glemmer aldri den gangen eksen var litt ivrig når han skulle slikke meg og satt hele hodet fast inni der som Emil fra Lønneberget i suppeterrinen. Det ble en pinlig taxitur til legevakten, men det er iallefall en morsom historie i ettertid
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #25 Skrevet 30. mai 2011 Mm. Jeg glemmer aldri den gangen eksen var litt ivrig når han skulle slikke meg og satt hele hodet fast inni der som Emil fra Lønneberget i suppeterrinen. Det ble en pinlig taxitur til legevakten, men det er iallefall en morsom historie i ettertid :skratte: Du får be neste dame være flink med knipeøvelsene og kjøpe noen vaginakuler som gjør treningen mye gøyere
Gjest Anjelika Skrevet 30. mai 2011 #26 Skrevet 30. mai 2011 :skratte: Du får be neste dame være flink med knipeøvelsene og kjøpe noen vaginakuler som gjør treningen mye gøyere Jeg har noen kuler som jeg trener som bare det med, men har ikke merket noe forskjell. Dessuten ble kjæresten sur når han fant ut at bowlingkulene hans var borte. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #27 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har noen kuler som jeg trener som bare det med, men har ikke merket noe forskjell. Dessuten ble kjæresten sur når han fant ut at bowlingkulene hans var borte. Er dette særiøst? 1
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #28 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har noen kuler som jeg trener som bare det med, men har ikke merket noe forskjell. Dessuten ble kjæresten sur når han fant ut at bowlingkulene hans var borte. merkelig! Skulle tro han bare ble glad for at kulene lukter av deg nå, ikke dumt å ha noe godt og lukte på når han trener
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #29 Skrevet 30. mai 2011 merkelig! Skulle tro han bare ble glad for at kulene lukter av deg nå, ikke dumt å ha noe godt og lukte på når han trener Godt? Æsj!
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #30 Skrevet 30. mai 2011 Godt? Æsj! Du syns ikke fitte lukter godt altså?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #31 Skrevet 30. mai 2011 Du syns ikke fitte lukter godt altså? Nei, gjør du?
Personlig12 Skrevet 30. mai 2011 #32 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har noen kuler som jeg trener som bare det med, men har ikke merket noe forskjell. Dessuten ble kjæresten sur når han fant ut at bowlingkulene hans var borte. Jøss, du kan jo føde tvillinger og la de komme ut samtidig. STILIG!!! Kan du filme det å sende det til meg? Det må jo være historisk. Til TS: Alle de damene du har pult, de har lagt ut ulike tråder her i frustrasjon for at tissen din var for liten. Vi oppmuntret dem til å finne seg en real fyr med litt attitude. Håper det var ok. 5
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #33 Skrevet 30. mai 2011 Nei, gjør du? Det lukter i hvert fall ikke dårlig, lukter egentlig veldig lite... Lukter det dårlig av fitte er det noe gale der nede
bukett Skrevet 30. mai 2011 #34 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har en tykk kuk på 16 cm, men alle fittene jeg har pult føles store som en katedral. Da bør du kanskje prøve ennå flere? Om det viser seg at 50 jenter er for vide for deg, bør du kanskje stille deg noen spørsmål? Om du så etter f.eks. 50 jenter fortsatt er misfornøyd, kan du ikke prøve videre i utlandet? Asia snakkes det mye om på KG. Hvis heller ikke det fungerer: - Oppblåsbar postordrebrud? - Menn? 3
Kaktusen Skrevet 30. mai 2011 #35 Skrevet 30. mai 2011 Det kan godt hende, for de jentene du får med din personlighet vil antagelig ta hva som helst. Haha!enig Virker som en sur og bitter type den trådstarteren
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. mai 2011 #36 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har en tykk kuk på 16 cm, men alle fittene jeg har pult føles store som en katedral. Hva er grunnen? Puler dere med så mange at fittene blir ekstra store? Hva skal jeg gjøre for å kjenne veggene i fitta rundt kuken? Må man ha en negerkuk på 30 og tykk som en overarm for å fylle fittene deres. Håper på gode råd. 16 cm i bredden syns jeg høres helt giga ut. Og 30 cm i tykkelse??? Har aldri sett en så tjukk pikk. Trodde ikke det fantes en gang. Hvis ikke 30 cm er mindre enn jeg tror? Jeg er litt dårlig i matte og regning i diameter.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #37 Skrevet 30. mai 2011 Du kan iallfall begynne med å slutte å kalle kjønnsorganet til oss jenter/kvinner for det styggeste banneordet i boka! Fitte er et skjellsord og ikke et ord man bruker når for diskutere feks sånne ting som dette her. Kall det nå mus da.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #38 Skrevet 30. mai 2011 Det er STOR forskjell på en mus. Jeg er også såvidt over snitt og faktisk vært bortpå en jente på 30+ som var nesten for trang.... slet virkelig med å komme inn.. og det ble virkelig lite spontant når vi var sammen. Konklusjonen min etter det forholdet var at man hvertfall ikke skal være så veldig over snittet for at man kan være for stor, hvis man kommer borti en trang mus. Så bare tull å være stolt av noe mer enn det... da går man faktisk glipp av de trangeste og diggeste musene. Må være sykt trist og møte en dame man ikke klarer å få seg ordentlig med...
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #39 Skrevet 30. mai 2011 Du kan iallfall begynne med å slutte å kalle kjønnsorganet til oss jenter/kvinner for det styggeste banneordet i boka! Fitte er et skjellsord og ikke et ord man bruker når for diskutere feks sånne ting som dette her. Kall det nå mus da. Det kommer jo helt ann på hva du er vant med det? Det er ikke ALLE som bruker det ordet der negativt. Jeg har ingenting imot å bruke det om musa, om det brukes som banneord er det noe helt annet, der er IKKE greit.
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #40 Skrevet 30. mai 2011 Det er STOR forskjell på en mus. Jeg er også såvidt over snitt og faktisk vært bortpå en jente på 30+ som var nesten for trang.... slet virkelig med å komme inn.. og det ble virkelig lite spontant når vi var sammen. Konklusjonen min etter det forholdet var at man hvertfall ikke skal være så veldig over snittet for at man kan være for stor, hvis man kommer borti en trang mus. Så bare tull å være stolt av noe mer enn det... da går man faktisk glipp av de trangeste og diggeste musene. Må være sykt trist og møte en dame man ikke klarer å få seg ordentlig med... tenk hvor mange flere som er trang om du er skikkelig godt utstyrt da? menge flere å velge i! Det er lettere å "vide ut" en jente enn å få henne trangere i hvert fall 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå