Gå til innhold

Hvorfor finnes det bare store fitter?

Anbefalte innlegg

Gjest viril
Skrevet

Jeg har en tykk kuk på 16 cm, men alle fittene jeg har pult føles store som en katedral. Hva er grunnen? Puler dere med så mange at fittene blir ekstra store? Hva skal jeg gjøre for å kjenne veggene i fitta rundt kuken? Må man ha en negerkuk på 30 og tykk som en overarm for å fylle fittene deres. Håper på gode råd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Nei du får vell bare fylle pikken din med silikon eller noe så er vell problemet løst :)

Kan være at mange jenter er sløve med å trene underlivsmusklene, eller kanskje de er sløve med å bruke musklene.

• Liker 1
Gjest viril
Skrevet

Kuken din er ikke stor nok.

Den bør være stor nok til ei normal fitte som ikke har pult halve byen. For ei fitte størrelse hest er den selvfølgelig for liten. Kan du fortelle meg hvor stor den burde være? Godt å vite hvis jeg vurderer en evt kuk operasjon. Regner med at alle fittene er så utpulte, slik at en må be om en kuk på minst 30 og tykk som en kukskank. Hvor skal dete ende? Hvor store blir jentenes fitter tilslutt? Er det all pulingen med mange kuker som er grumnnen til dette?

Skrevet

Hvis du er så missfornøyd med fittene du har vært på så kan du gå på kondomeriet å få deg ei skreddersydd ei. ;)

• Liker 7
Skrevet

Nei du får vell bare fylle pikken din med silikon eller noe så er vell problemet løst :)

Silikon. For en utmerket tanke. Takk for rådet, men kan den ikke eksplodere på flyturer slik som pupper med silikon gjør? På den annen side. Hvorfor kan ikke jenten fore fitta med silikon, slik at den blir trangere for oss glade gutter på byen.

Kan være at mange jenter er sløve med å trene underlivsmusklene, eller kanskje de er sløve med å bruke musklene.

Skrevet

Vi jenter kan jo ikke fylle oss med silikon vettu, for da blir vi enten tøser eller tjukke.

Jeg ser ikke hvorfor jentene skal gjøre noe som helst med fitta bare fordi fyren har for liten tiss?

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er så missfornøyd med fittene du har vært på så kan du gå på kondomeriet å få deg ei skreddersydd ei. ;)

Det er en mulighet,ja. Det beste er selvfølgelig ei tilpasset fitte av kjøtt og blod. Føles best rundt kuken. Kan man få ferdig sydde naturlige fitter da?

Skrevet

Vi jenter kan jo ikke fylle oss med silikon vettu, for da blir vi enten tøser eller tjukke.

Jeg ser ikke hvorfor jentene skal gjøre noe som helst med fitta bare fordi fyren har for liten tiss?

Du er inne på noe der. Jeg har imidlertid en trenings kompis med en kuk på 23 og den er tykk. Han klager også på at fittene er for store. Hvor stor må kuken da egentlig være å fylle opp en kjempe stor utpult jentefitte?

Skrevet

omkrets på 30 cm holde nok

Skrevet

For å spore tråden tilbake til seriøsitet, kan jeg si at pikken din er over snittet, og at du dermed ikke burde ha de problemene du har. Du kan ha vært "lite heldig" med dine kvinner, eller så er det ett av to: Du kan ha opparbeidet deg en ufølsomhet i pikken (f.eks. ved å onanere veldig hardt og fort over en lang periode), eller så har du rett og slett for høye forventninger til hvordan en kvinne skal kjennes. Det er veldig få kvinner som kan skape et trykk lignende håndgrepet du bruker ved onani.

• Liker 11
Skrevet

For å spore tråden tilbake til seriøsitet, kan jeg si at pikken din er over snittet, og at du dermed ikke burde ha de problemene du har. Du kan ha vært "lite heldig" med dine kvinner, eller så er det ett av to: Du kan ha opparbeidet deg en ufølsomhet i pikken (f.eks. ved å onanere veldig hardt og fort over en lang periode), eller så har du rett og slett for høye forventninger til hvordan en kvinne skal kjennes. Det er veldig få kvinner som kan skape et trykk lignende håndgrepet du bruker ved onani.

Bra svar. Helt enig.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg har en tykk kuk på 16 cm, men alle fittene jeg har pult føles store som en katedral. Hva er grunnen? Puler dere med så mange at fittene blir ekstra store? Hva skal jeg gjøre for å kjenne veggene i fitta rundt kuken? Må man ha en negerkuk på 30 og tykk som en overarm for å fylle fittene deres. Håper på gode råd.

Nope, det er nok bare du som er for liten :klemmer:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

"Store" fitter har sjeldent noe med antall sexpartnere å gjøre, men heller det at enkelte jenter aldri har hørt om knipetrening og bekkenmuskulatur.

For det andre så utvides vagina når den blir opphisset og våt, noe som kan gjøre at penetrering blir enklere og mindre smertefullt for kvinnen, men som igjen kan føre til lite friksjon, til frustrasjon for både mannen og kvinnen. Tro meg, om du ikke kjenner veggene så kjenner ikke hun kuken din heller.

Jeg foreslår at dere rett og slett bruker litt tørkepapir til å tørke vekk litt safter med. Om det blir litt tørrere, så kan forskjellen faktisk være enorm.

• Liker 1
Skrevet

Tykk kuk på 16 cm er for liten? Hva er det får noen monsterpeniser dere er vant med? :klo:

Men ja, du har nok hvert uheldig med damene dine. Typen min er på ca 15 vil jeg si, og begge oss kjenner det godt når vi har sex.

AnonymBruker
Skrevet

Mye bullshit svar her altså. En GJENNOMSNITTSPENIS er på ca 14-15 cm. Det vil da si at du ligger over gjennomsnittet, så du har ikke noe å bekymre deg over.

Støtter meg til svaret til Hunterlady.

• Liker 1
Skrevet

Fordi at vi skal føde barn med skjeden vår? :goodbye:

Mange kvinner kan faktisk presse kuken ut og holde han fast dersom det står på det...

Skrevet

Konstruert problem herr 16cm. Pikken din får mer enn nok friksjon av 99% av damene her i verden så enten får du nøye deg med høyrehånda eller så får du slutte å klage.

:rope:

• Liker 2
Gjest Anjelika
Skrevet

Du er nok for liten ja.

Jeg har pult så mye rundt nå med megapikker og gigantiske dildoer at jeg trenger en vinflaske for å kjenne noe.

Blir iallefall lett å føde når bastarden min kommer =)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...