Gå til innhold

hengepupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hengepupper i en alder av 18. What to do?

er normal/tynn, ikke gått drastisk ned i vekt eller noe.

Går det ann å fikse på dette uten kirurgi? noen øvelser, mat eller what so ever?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kan hjelpe er å legge på seg...en god del.

:tristbla:

noen synes også det hjelper å trene brystmusklaturen, da løfter og strammer man pittelitt.

Ingen vidundermedisin, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, kjære deg! Og jeg er 19 år. Hadde det når jeg var 18 år også. Og jeg er slank og velltrent. Det suger veldig hvertfall!

Skrevet

Ja det blir jo ofte slik når du ikke gjør noe for å holde kroppen i form. Har du hørt om jogging? Har du hørt om treningsstudio ? Dette er ord du ville hatt bruk for 3 år siden. Men nå er det for sent.

Gjest döderlein
Skrevet

Ja det blir jo ofte slik når du ikke gjør noe for å holde kroppen i form. Har du hørt om jogging? Har du hørt om treningsstudio ? Dette er ord du ville hatt bruk for 3 år siden. Men nå er det for sent.

Har du aldri tenkt på at noen kan ha hengepupper fra naturens side?

Skrevet

Har du aldri hørt om benkpress?

Skrevet

Hæ? Det er jo ihvertfall feil! Tynne jenter som trener mye er gjerne de som får hengepupper. Puppene består av fett, og når man trener mye eller går ned i vekt kan man få liksom "tomme" pupper som henger mer enn de strutter.

men jeg må bare si til dere som er 18 og 19 at jeg også var ganske misfornøyd med puppene mine i den alderen. Pupertets-struttingen var liksom over og puppene hadde fått en mer...damete fasong. Sånn tenkte de fleste venninnene mine også, uansett hvordan puppene så ut.:)

Skrevet

Jeg har vært innom et par andre innlegg her på KG i kveld.. og har lagt merke til at du er veeldig glad i å lage dårlig stemning her. Drit i det da!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Skjønner at jeg bare får gi opp håpet og innse at jeg ikke er 14 år lenger. He he. Fælt å si det i denne alderen.

Og til du som lurte på om jeg trente, så trener jeg hver dag. Uten effekt. Så tror ikke det har så mye å si. Er nok naturlig "hengete". He he.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

sikker på at du bruker riktig bh-str?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...