Gå til innhold

Hvilken stillinger er best til liten penis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at typen ikke er så godt utstyrt. Har prøvd noen stillinger, men det funker rett og slett ikke. jeg kjenner den så vidt og han får den så "vidt inn".

Og det er ikke jeg som er løs, for var jomfru for 7 mnd siden og han var min første(og eneste).

Noen som har noen råd til de beste stillingene?

Håper noen svarer så vi kan gjøre annet en misjonær

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har seg sånn at typen ikke er så godt utstyrt. Har prøvd noen stillinger, men det funker rett og slett ikke. jeg kjenner den så vidt og han får den så "vidt inn".

Og det er ikke jeg som er løs, for var jomfru for 7 mnd siden og han var min første(og eneste).

Noen som har noen råd til de beste stillingene?

Håper noen svarer så vi kan gjøre annet en misjonær

Den beste stillingen, om det absolutt skal være innenfor denne bransjen må være som fluffer.

• Liker 1
Skrevet

Dette er en veldig fin oversikt.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899

Ikke heng dere opp i teknikker, orgasmer og målebånd.... det fører ingenting godt med seg. Bruk dette bare som en liten pekepinn. Nyt hverandre på de måtene dere klarer. Og ikke ta sex så forbannet alvorlig. Det skal være morsomt og deilig.

Og selv jomfruer har god nytte av knipetrening...

Skrevet (endret)

Han bakoverlent på knærne foreksempel. Eller sittende på sengekanten. Få det til sånn at pikken presses litt ut og len deg selv bakover sånn at dere kan 'vugge'...det er faktisk ganske deilig og behagelig. :)

Og selv jomfruer har god nytte av knipetrening...

Og hva vet du? Du er en mann...

Endret av Norna
  • Liker 2
Skrevet

Og hva vet du? Du er en mann...

Hva vet du om å pule jomfruer?

Alle vet at trening av pc-muskelene er bra uansett kjønn og uansett hvor erfaren man måtte være. God trening av pc-musklene er også med på å lettere kontrollere musklene, slik at man også lettere kan slappe av.

Hjelper ikke å bare være trang om man ikke kan knipe...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spooning må vel funke bra? Eller at han ligger litt på siden og tar den inn.

Hvor liten er det snakk om?

Skrevet

Nesten som misjonæren bare at du har bena på skuldrene hans, da kommer han dypt. Ellers er doggy et godt alternativ!

og som andre sa over her, knipeøvelser hjelper. Prøv å knipe mens dere holder på, gjorde underverker for meg og eksen som ikke var noe særlig godt utstyrt :)

Gjest exmedlem
Skrevet

Skal du ha nytte at hele lengden, er nok den beste stillingen at du sitter på huk og skrever godt ut, da er det eneste kontaktpunktet kjønnene. (I alle andre stillinger kommer rumpeballer og/eller lår i veien).

Om dere blir mer avansert i sexen etterhvert, kan ofte en liten buttplug hjelpe på for å gjøre det meste trangere, forutsetter selvfølgelig at du ikke har aversjoner mot anale leker.

Han kan jo også for eksempel forsøke seg med en penispumpe, skal vistnok gjøre pikken litt tykkere (og det er jo ofte tykkelsen som teller).

Har hørt at kvinner tenderer til å tilpasse seg kølla begge veier men er usikker på om det er tilfelle.

Knipeøvelser er uansett en god idè, hjelper mot inkontinensproblemer og kan til og med gi bedre/sterkere orgasmer osv, så det er sikkert ikke så dumt å gjøre på lengre sikt. :)

Skrevet

Først et lite svar til exmedlem: Det er definitivt tykkelsen som teller, om man nå absolutt skal snakke om dette. Hvor langt inn en tynn penis kommer betyr svært lite. Min nåværende kjæreste har penis under snittet i lengde, men den er over snittet tykk, og det fungerer utmerket :-)

Knipeøvelser er definitivt et poeng.

Når det gjelder stillinger er jeg helt enig med exmedlem. Doggy, med litt spredte ben fungerer fint.

Og bli heller ikke så opphengt i at god sex betyr penis i skjeden. Vi kan ikke hjelpe for det vi er født med, enten det nå er stor/liten penis eller trang/vid skjede.

Den beste sexen er ofte på andre måter uansett, fingre og suge/slikke, gjerne i skjønn kombinasjon.

Skrevet (endret)

Sikkert mer enn deg!

Hvi snakket om hvilken stilling som kunne være bra for henne nå.

Alle vet at trening av pc-muskelene er bra uansett kjønn og uansett hvor erfaren man måtte være.

Duh...?

Hjelper ikke å bare være trang om man ikke kan knipe...

Enda en ting du ikke vet noen ting om. Det går fint å være trang uten å knipe.

Ofte så går det faktisk bedre uten å knipe ;)

Knipetrening er trening og noe som strammer opp på sikt, sånn at man kan nyte.

Endret av Norna
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sikkert mer enn deg!

Hvi snakket om hvilken stilling som kunne være bra for henne nå.

Duh...?

Enda en ting du ikke vet noen ting om. Det går fint å være trang uten å knipe.

Ofte så går det faktisk bedre uten å knipe ;)

Knipetrening er trening og noe som strammer opp på sikt, sånn at man kan nyte.

Alle kvinner har godt av knipetrening. Både for egen nytelse og for partners. Eller er du kanskje ikke enig?

Jeg kjenner god forskjell på en som kan knipe og en som er trang som ikke kan knipe, og vet godt hva jeg foretrekker. Eller vet du kanskje bedre hvordan penis kjennes ut inni ei dame? Det virker jo slik utifra det tullet du lirer av deg her.

Endret av Bond
Skrevet

Anbefaler knipeøvelser! :)

Synes også det hjelper veldig å krysse beina (eller kanskje mer anklene) og forsøke å "presse" de fra hverandre mens de er krysset, om det gav noen mening. :ler: Funker godt i misjonæren, kvinnen liggende på magen (kanskje med en pute under bekkenet?) og ved spooning!

• Liker 1
Skrevet (endret)

En variant er også å sitte med høna opp på lilletissen også presse den melleom magen hannes og klitoris-'bakken' og vugge på den, også veksle litt mellom penetrering og vugging. Det kan man gjøre med store også, for den saks skyld.

Fint synsinntrykk er det og :)

Menn blir ofte hardere og større om du holden han vet rota og presser (lett!) den litt bakover. Det kan du gjøre før du tar den inn for å kjenne den bedre. Deilig for han er det og.

Alle kvinner har godt av knipetrening. Både for egen nytelse og for partners. Eller er du kanskje ikke enig?

NR1: De fleste mennesker har godt av trening. Vi vet det!

NR2: Hun spør hvilken stillinger som passer best til henne pga liten tissemann.

Jeg kjenner god forskjell på en som kan knipe og en som er trang som ikke kan knipe, og vet godt hva jeg foretrekker.

Ok! Hvilken stillinger tror du passer best, for damer, til liten penis? :goodbye:

Eller vet du kanskje bedre hvordan penis kjennes ut inni ei dame?

Bruk pumpe/operasjon om du får problemer du... :filer:

Det virker jo slik utifra det tullet du lirer av deg her.

Sitat og utdyping plz. Eller la meg gjette, mere verbal mishandling fra KG's selverklærte voldsmann?

Endret av Bond
Skrevet

Hun er jo ikke jomfru nå lengre.

Skrevet (endret)

NR1: De fleste mennesker har godt av trening. Vi vet det!

NR2: Hun spør hvilken stillinger som passer best til henne pga liten tissemann.

Ok! Hvilken stillinger tror du passer best, for damer, til liten penis? :goodbye:

Bruk pumpe/operasjon om du får problemer du... :filer:

Sitat og utdyping plz. Eller la meg gjette, mere verbal mishandling fra KG's selverklærte voldsmann?

Det virker ikke som du vet at trening gjør godt ettersom du reagerte på rådet mitt. :klaske:

Og jeg ga henne gode råd i form av en link, ikke sant? Disse er anbefalt av såkalte sexperter, så det er de stillingene jeg tror passer best når det er størrelsesforskjell.

Jeg trenger ingen pumpe eller operasjon. Det er du som mener du vet bedre enn meg hvordan penis kjennes ut inni en kvinne. Litt spesielt....

Når man ikke har noe å komme med drar man inn drittslenging og løgner. Det er Nornas verden.

Endret av Bond
Skrevet

Hun er jo ikke jomfru nå lengre.

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet (endret)

Det virker ikke som du vet at trening gjør godt ettersom du reagerte på rådet mitt.

Det var ikke engang det jeg reagerte på. :klaske:

Og jeg ga henne gode råd i form av en link, ikke sant? Disse er anbefalt av såkalte sexperter, så det er de stillingene jeg tror passer best når det er størrelsesforskjell.

Hvilke? Det var jo en del der...

Jeg trenger ingen pumpe eller operasjon.

Og det går fint uten knipeøvelser når man skal nyte sex, faktisk bedre. Og det var et retorisk svar til avsporinga di dersom du ikke fikk det med deg.

Det er du som mener du vet bedre enn meg hvordan penis kjennes ut inni en kvinne.

Å, gjør jeg det? Sitat plz!

Når man ikke har noe å komme med drar man inn drittslenging og løgner.

Har lagt merke til det ja...:rolleyes:

Endret av Bond
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Vet ikke, det var du som nevnte jomfrupuling.

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...