Gå til innhold

Nynorsk stil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vil noen vær så snill å rette dette for meg og gi med tilbakemelding på hvordan jg ligger an når det gjelder nynorsk? Ville blitt veldig takknemlig, har eksamen snart. Kun den første delen er lagt ved :)

Novella ‘’ Denne mannen og denne kvinna’’ er skriven av Anna Gavalda og blei gitt ut i i 2005 i novellesamlinga ‘’ Eg vil at nokon skal vente på meg’’. Denne korte novella på ei side får ein til å stoppe opp og tenkje og fundere eit sekund.Sjølvom det er ei novelle som handlar om noko så kvardagsleg som bilturen til eit ektepar, er det som utspelar seg mellam ekteparet ganske lite kvardagsleg. Vi får vite at dei ikkje snakar saman med kvarandre under heile bilturen. Novella tematiserer den ordknappe og materialistiske verd vi lever i, ei verd der menneske eksisterer i istaden for å leve.

Novella begynner med omtale av det materialistiske allereide i fyrste avsnitt. Vi får vite kor mykje bilen ekteparet sitter i kostar. Det blir ein plutselig brudd mellam den første og andre setninga i novella. I fyrste setning fortel Gavalda at det er ein mann og ei kvinne som sitter i ein bil. I staden for å utdype mer om desse personene, går forfattaran direkte til å gi omtale av prisen på den bilen dei sitter i. Slik vil forfattaran ,allerede i fyrste avsnitt, vise korleis døde ting blir gitt meir verdi enn det levande i dagens samfunn.

Novella held fram med at mannen i bilen tenkjer seksuelt på sin sekretær, men igjen blir det tydelig at det bare er det økonomiske som hindrer han i å være utro .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker du at jeg skal gå gjennom hele teksten og omformulere, eller ønsker du at jeg bare skal se på rettskrivingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne omformulere dersom du ser behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har retta noen skrivefeil etter beste evne. Noen år siden sist jeg skrev nynorsk.

Hei, vil noen vær så snill å rette dette for meg og gi med tilbakemelding på hvordan jg ligger an når det gjelder nynorsk? Ville blitt veldig takknemlig, har eksamen snart. Kun den første delen er lagt ved :)

Novella ‘’ Denne mannen og denne kvinna’’ er skriven av Anna Gavalda og blei UTGJEVE i 2005 i novellesamlinga ‘’ Eg vil at nokon skal vente på meg’’. Denne korte novella på ei side får ein til å stoppe opp og tenkje. SJØLV OM det er ei novelle som handlar om noko så kvardagsleg som bilturen til eit ektepar, er det som utspelar seg mellam ekteparet ganske lite kvarardagsleg. Vi får vite at dei ikkje snakar saman under heile bilturen. Novella tematiserer den ordknappe og materialistiske verd VERDA vi lever i, ei verd der menneske eksisterer i istaden for å leve.

Novella begynner BYRJAR med omtale av det materialistiske allereide ALLEREIE i fyrste FØRSTE avsnitt. Vi får vite kor mykje bilen ekteparet sitter i kostar. Det blir ein EIT plutselig brudd mellam MELLOM den første og andre setninga i novella. I fyrste setning fortel Gavalda at det er ein mann og ei kvinne som sitter i ein bil. I staden for å utdype mer om desse personene, går forfattaran direkte til å gi omtale av prisen på den bilen dei sitter i. Slik vil forfattaran FORFATTAREN, allerede i fyrste FØRSTE avsnitt, vise korleis døde ting blir gitt meir verdi enn det levande i dagens samfunn.

Novella held fram med at mannen i bilen tenkjer seksuelt på sin sekretær, men igjen blir det tydelig at det bare er det økonomiske som hindrer HINDRAR han i å være utro .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novella ‘’ Denne mannen og denne kvinna’’ er skriven av Anna Gavalda og blei gjeve ut i i 2005 i novellesamlinga ‘’ Eg vil at nokon skal vente på meg’’. Denne korte novella på ei side får ein til å stoppe opp og tenkje og fundere eit sekund. Sjølv om det er ei novelle som handlar om noko så kvardagsleg som bilturen til eit ektepar, er det som utspelar seg mellom ekteparet ganske lite kvardagsleg. Me får vite at dei ikkje snakkar saman med kvarandre under heile bilturen. Novella tematiserar den ordknappe og materialistiske verda me lev i, ei verd der mennesket eksisterar i istaden for å leva.

Novella byrjar med omtale av det materialistiske allereie i fyrste avsnitt. Vi får vite kor mykje bilen ekteparet sit i kostar. Det blir eit plutselig brot mellom den første og andre setninga i novella. I fyrste setning fortel Gavalda at det er ein mann og ei kvinne som sit i ein bil. I staden for å utdjupe meir om desse personene, går forfattaran direkte til å gje omtale av prisen på bilen dei sit i. Slik vil forfattaren ,allereie i fyrste avsnitt, vise korleis daue ting blir gitt meir verdi enn det levande i dagens samfunn.

Novella held fram med at mannen i bilen tenkjer seksuelt på sin sekretær, men igjen blir det tydelig at det bare er det økonomiske som hindrar han i å vere utru .

Har retta opp det eg såg sånn i farta ;) Kun rettskrivinga, ikkje formuleringar.

Var eit par feil eg ikkje såg og, fekk t.o.m PM om det. Her skal ein jammen passe seg, skjønner eg.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge to :)

Lowercasecaps, hadde fint om u kom med noen omformuleringer også. Det er ikke alltid jeg ser hvordan jeg kunne ha skrevet setningene bedre, verken på bokmål eller nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...