Gå til innhold

Usymmetrisk midjeparti

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er fortvilet! Jeg har gått ned fire kg, og ser nå (mulig det var der før også, men IKKE så tydelig for da ville jeg ha sett det) at hele midjepartiet mitt er utrolig usymmetrisk! Det er som om selve midjepartiet er høyere på den ene siden, og at det er "fettvalke" kun på den siden hvor midjen starter lavest. Det ser jo helt rart ut. Har spurt samboer og mor, og begge ser det. Er dette normalt og vil det bli mer symmetrisk etterhvert? Kan jeg trene dette bort? Huff, trodde ikke deette ville være resultatet av omlegging av kosthold pluss trening :( BLir fryktelig umotivert nå, vil heller ha de fleskehoftene jeg hadde før enn dette.

Hilsen TS :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det ene benet ditt er lengre enn det andre?

Har du ryggproblemer eller har hatt det før?

Gjest petre
Skrevet

Jeg har litt mer fett på venstre side på hoften. Sikkert ulike bryster også, men de er såpass små at det er vanskelig å måle :)

Helt vanlig å være litt usymmetrisk.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Om du hadde vært helt symetrisk, så hadde du vært unormal :gjeiper:

Kan hende bekkenet ditt er litt skeivt.

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på det bare er fett, og at du ikke er ujevn i kroppen?

Ala noe som dette

http://mthereseo.bloggbyen.com/fredag-10/

Åh, nei håper jeg ikke bare er sånn, og at det ikke kan trenes bort, for da dør jeg. Nekter å vise dette frem til noen andre! Ser bare merkelig ut!

Btw så jeg ikke at hun på bildet var noe skeiv?

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde vært helt symetrisk, så hadde du vært unormal :gjeiper:

Kan hende bekkenet ditt er litt skeivt.

Fullt klar over det, men når det synes såå godt kan det vel renes som unormalt? Bekkenet skeivt? Nå blir jeg knust her, jeg kan altså aldri se normal ut? Kan dette opereres?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det ene benet ditt er lengre enn det andre?

Har du ryggproblemer eller har hatt det før?

Nope. Kanskje litt vondt i korsryggen, men ikke mer enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har noe å si om dette? Oppdaget i morres at jeg er kjempeskjeiv selv, ikke bare litt heller...... Kan kiropraktor gjøre noe?

Skrevet

Kiropraktor kan alltid gjøre noe. Om ikke akkurat det du kom for, så i alle fall noe annet. Det er aldri bortkastet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh, nei håper jeg ikke bare er sånn, og at det ikke kan trenes bort, for da dør jeg. Nekter å vise dette frem til noen andre! Ser bare merkelig ut!

Er du så skeiv så er vel en mer større bekymring at det kan føre til slitasje i ledd? Støtter de som mener du bør gå til kiropraktor eller noen andre som kan vurdere det.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, jeg skal snakke med lege imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...