Gå til innhold

hvordan få til analsex?


Gjest hajen

Anbefalte innlegg

Gjest hajen

Lang historie kort;

Etter mye oppvarming forsøkte vi penetrering, og det var direkte smertefullt.....jeg var særdeles mentalt innstilt, og hadde vel igrunnen ikke forventet at det skulle gjøre såpass vondt. Det var rett og slett helt umulig å få til. :forvirret:

Så hvordan har dere som gjør dette fått det til å fungere?

Har fått med meg at musklene i området slapper mer av om man ligger på rygg med pute under bakenden, men er det stor forskjell i smertenivå på dette?

Ønsker IKKE svar fra anonyme som bare vi kommentere tull. Fornuftige råd som fungerer, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Lang historie kort;

Etter mye oppvarming forsøkte vi penetrering, og det var direkte smertefullt.....jeg var særdeles mentalt innstilt, og hadde vel igrunnen ikke forventet at det skulle gjøre såpass vondt. Det var rett og slett helt umulig å få til. :forvirret:

Så hvordan har dere som gjør dette fått det til å fungere?

Har fått med meg at musklene i området slapper mer av om man ligger på rygg med pute under bakenden, men er det stor forskjell i smertenivå på dette?

Ønsker IKKE svar fra anonyme som bare vi kommentere tull. Fornuftige råd som fungerer, takk ;)

Glidemiddel, glidemiddel og atter glidemiddel.

Og vær forberedt på å bruke tid på å få den inn, men bruke kort tid når han først er der inne til å begynne med, for å prøve å unngå å få hemmoroider/analfissur.

Hadde du bæsjet rett på forhånd før samleiet?

Når tarmen er tom er det lettere.Ellers kniper musklene dine sammen så du ikke skal drite på deg, vetu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingen aning, selv skal jeg være full første gangen jeg skal ha analsex jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har fått med meg at musklene i området slapper mer av om man ligger på rygg med pute under bakenden,

Ikke ligg på rygg med pute. Still deg på kne i doggie-stilling.

Ellers vil det ikke funke før du har fått tøyd ringmusklen din litt mere ut med fler anal-samleier. Lå du på ryggen var det også grunn til smerten vil jeg tro.

Stå enten i doggie, eller sigg i skje md baken mot han.

Ikke med pute under bakende. (Du har ikke sex i fødestilling, vel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke ligg på rygg med pute. Still deg på kne i doggie-stilling.

Ellers vil det ikke funke før du har fått tøyd ringmusklen din litt mere ut med fler anal-samleier. Lå du på ryggen var det også grunn til smerten vil jeg tro.

Stå enten i doggie, eller sigg i skje md baken mot han.

Ikke med pute under bakende. (Du har ikke sex i fødestilling, vel?)

Unnskyld, tastefeil. Ligg i skje med bakenden mot han.

Altså må du ligge på siden.

Eller stå på kne med baken mot ham.

Og husk på glidemiddel. Masse av det.

Prøv med å la han føre inn en finger og bruke litt, før han tar inn hardingen sin. Det pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har absolutt ingen aning, selv skal jeg være full første gangen jeg skal ha analsex jeg :sjenert:

Veldig dum ide.

Å være full gjør et vondt analsamleie til en dårligere opplevelse. Garantert.

Men å la han bruke en finger i åpningen med glidemiddel på, og smøre med mer, før han komme rinn i deg er å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Prøv å la han trenge inn i deg bakfra når dere ligger i spoon.

Red.: Ble avbrutt igår, så fikk ikke fullført innlegget ;)

Det kan også være en idé å sitte oppå han, fordi du da bestemmer tempoet og hvor langt inn du vil ha han. Det blir også lettere for deg å hoppe av om det blir fælt for deg.

Kondom kan være fint første gangen, for din del ihvertfall. Men mange menn hater kondomer, så det er kanskje ikke så digg likevel.

Store peniser i analen er litt vanskeligere enn de små/medium, men det funker det også. Du trenger bare ekstra mye oppvarming og ekstra mye tilvenning og glidemiddel. Det er ikke en regel at små peniser alltid er bedre enn de store i analen. Jeg synes ofte det er lettere med normale fordi du ikke blir sår så raskt, men jeg kommer desto raskere med de som er store.

Anbefaler ikke stående doggy når det kommer til analsex. Pikken får ofte en feil vinkel i forhold til kanalen din, så dette kan gjøre vondt eller fremkalle dritt.

Liggende er derimot noe helt annet.

Kos deg! Og send meg en pm om du lurer på noe. Im here for you! :gjeiper:

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Viktig å være kjempekåt, og ta det rolig og forsiktig. Som nevnt over bruk masse glidemiddel og kondom, da går det glattere. Kan være lurt at han bruker en finger på deg først, eller en buttplug. Jeg synes også jeg blir mer avslappa hvis jeg har hatt en orgasme først. Og også som nevnt bakfra i skje eller mens du står på knærne.

Lykke til og håper det går bra:)

Mvh. Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være enklere å senke meg ned på ham. Sitt over ham på knær, hold penisen med én hånd og støtt deg med den andre. Da kan han gni klitorisen din samtidig.

For meg er det verst å starte på knær bakfra, det kan vi flytte oss til etter hvert. Da føles det som om endetarmen strekkes ut og blir trangere, og det blir vanskeligere å slappe av. Når du sitter på topp er det du selv som kan styre tempoet og følelsen av hvor langt inn han får komme.

Husk masse glidemiddel. Silikonbasert er best; det er veldig drøyt i bruk, så du slipper å ha på mer underveis og unngår samtidig å få en følelse av klyster etterpå fordi rumpa ikke blir fylt opp av glidemiddel.

Lykke til! Kos dere - og husk at det ikke er verdens ungdergang å ikke få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Det med å ligge på rygg leste jeg bare på en nettside som mange tyr til for oppegående råd ;)

Tror den skal være ganske vanlig? Leste iallefall at det kunne være en god begynnerstilling pga musklatur.

Selv var jeg i en slik stilling som her er foreslått, og med oppvarming mente jeg selvsagt at det ble(og har blitt) lekt mye baki der fra før...men det var tydeligvis ikke nok, nei :S

Men den skje-stillingen var ganske en god ide - jeg var på knærne......

Mulig han gikk litt for raskt inn siden vi begge var meget innstilt på det meste..... *bedre lykke neste gang til meg*

Gud bedre. Det var så utrolig mye bedre i hodet mitt enn i praksis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en fyr som ikke er så stor. Eneste GODE anal-sex'en jeg har hatt var med en elsker med en ikke så altfor stor penis. Da kom jeg i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ligg på rygg eller spoon. Pass på at det ikke er tørt. Han kan bruke fingeren først og så jobbe den sakte inn etterpå. En viktig ting for min del er hvor han starter. Det vil si at han må på en måte starte og presse den mot meg et lite sykke fremfor analåpningen, altså mellom skjeden og baken. Så med fast trykk glider den bakover til den når åpningen og går naturlig inn. Om han kommer fra baksiden så gjør det veldig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingen aning, selv skal jeg være full første gangen jeg skal ha analsex jeg :sjenert:

Sånn at du skal få det så godt dagen etterpå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligg på rygg eller spoon. Pass på at det ikke er tørt. Han kan bruke fingeren først og så jobbe den sakte inn etterpå. En viktig ting for min del er hvor han starter. Det vil si at han må på en måte starte og presse den mot meg et lite sykke fremfor analåpningen, altså mellom skjeden og baken. Så med fast trykk glider den bakover til den når åpningen og går naturlig inn. Om han kommer fra baksiden så gjør det veldig vondt.

Aah.....kanskje det fungerer bedre ja.....merker også at når han går for "langt" inn med fingeren så kommer samme type smerte(bare mye svakere) - tror det er når han forsøker å vide bittelitt ut/forberede for mer plass at jeg tydeligvis ikke samarbeider helt....

Skjønner at de færreste anbefaler å stå på knærne - men det er liksom akkurat det jeg egentlig vil....

Halvparten(minst!) av fantasien for meg ligger i å faktisk bli tatt bakfra i en "ikke-kosete" stilling(som spooning er for min del.)

Bli tatt bestemt bakfra og kanskje dratt litt i håret :rodmer:

Sukk...Livets dilemmaer :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe lurt å bruke Analeaze, man burde ikke være bedøvd for da kjenner man ikke når det gjør vondt. Og analsex skal ikke gjøre vondt.

Oppvarming er tvingende nødvendig, masse glidemiddel og ikke bare litt gnukking med en finger liksom, man må jobbe seg opp i ant. fingre før junior slipper til... Kan også anbefales og ha vanlig sex først, sånn at du får en orgasme på "vanlig måte" så du blir litt avslappa.

Synes det går helt fint å ha analsex på alle fire, men noen ganger må mannen variere vinkelen han kommer inn fra, at han kanskje ikke står på kne bak deg, men står litt over deg og senker seg ned, vet ikke helt om det gir mening da :P I alle fall, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde mange ganger med eksen min, som har en relativt stor tiss. Fikk det aldri til, var så utrolig vondt, uansett hvor mye oppvarming og glidemiddel. Prøvde igjen senere med en annen kar som hadde mindre tiss - null problem.

Så jeg tror jeg har funnet ut at hvis penisen er hakket for stor - så går det rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at analsex rett og slett ikke er for alle. Selv får jeg lett rifter eller noe i analåpningen, har jeg hard mage eller noe kan jeg lett begynne å blø og blir sår etterpå. Tror ikke akkurat analsex hadde vært supert for meg da.

Og jeg er vel ikke den eneste som har det sånn? Så nei, for noen er bare ikke analsex greia. Og da hjelper det vel ikke uansett hvor mye man slapper av og varmer opp.

Men får håpe det vil gå fint for dere, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonnym*jente

Bruk laaang tid med penetreringen den første gagen. Med en gang det gjør vondt så be han om å stoppe og be han om å være stille inni deg helt til det ikke gjør vondt lenger. Sånn fortsetter dere helt til den er helt inne. Så kan dere bruke like lang tid på å gå inn og ut, før det etterhvert ikke gjør vondt lenger. Da er det bare å sette igang;)

kan også være et tips og da spoonen til å begynne med, så kan dere etterhvert ta doggystyle etterhvert som dere får det til.

Lykkke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker som så at analsex rett og slett ikke er for alle. Selv får jeg lett rifter eller noe i analåpningen, har jeg hard mage eller noe kan jeg lett begynne å blø og blir sår etterpå. Tror ikke akkurat analsex hadde vært supert for meg da.

Og jeg er vel ikke den eneste som har det sånn? Så nei, for noen er bare ikke analsex greia. Og da hjelper det vel ikke uansett hvor mye man slapper av og varmer opp.

Men får håpe det vil gå fint for dere, lykke til :)

Du er ikke alene nei :) Får også lett rifler og begynner å blø litt.. Har såvidt prøvd analsex, og det gikk ikke langt før jeg sa stopp og at det gjorde vondt.. Ikke noe for meg nei, og tror neppe jeg kommer til å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...