Gå til innhold

Grei timelønn for en på 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 145 kroner i timen en grei timelønn for en 20 åring som aldri har jobbet før og som ikke jobber fast?

Det var det jeg fikk, men så fikk jeg økning til 149.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!

Jeg er 21, har jobbet siden jeg var 18, i min sommerjobb tjener jeg kun 135 i timen. (Har tillegg etter div klokkesletter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg si :) Er selv over 30, og har jobbet litt som vikar i kommunen for 2-5 år siden. Der tjente jeg godt under 130 kr timen, selv om jeg hadde noen år generell ansinnitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vere kjempefornøgd med det. Jobber mitt tredje år i sommer på den ene jobben og jeg har steget 12 kr siden jeg var 19 (er 20 nå) men da har jeg likevel 'bare' 131 kr timen. Jeg er fornøyd med det. Så du burde vere fornøgd med 149!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!!

Blir 23 i år, har jobbet siden jeg var 18 (bortsett et år med fødselspermisjon) og har 140! Synes det er lite, men med tanke på at jeg hadde 58 kroner i timen da jeg begynte for 10 år siden som sommervikar, er det kanskje ikke så ille :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 145 kroner i timen en grei timelønn for en 20 åring som aldri har jobbet før og som ikke jobber fast?

Det var det jeg fikk, men så fikk jeg økning til 149.

Hva jobber du med?! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig bra timelønn for en 20-åring!

Jeg har to jobber, den ene som ekstrahjelp i butikk, med en timelønn på ca 132 kr.

Den andre er som vikar under et vikarbyrå med timelønn på 126 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...