Gjest Oda Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har nå gått på p-plaster i tre uker og har opplevd noe som minner sterkt om menssmerter i magen. Disse smertene kommer litt nå og da over svært kort tid et par ganger om dagen. Det er litt sånn krampevondt på fremsiden helt nederst på magen. Er det noen andre med lik erfaring? Jeg gikk på p-pillen en kort stund i fjor og husker at jeg fikk vondt i magen etter bare å ha brukt pillen i to dager. Er dette vanlig? Og enda viktigere; bør jeg fortsette med p-plaster?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har nå gått på p-plaster i tre uker og har opplevd noe som minner sterkt om menssmerter i magen. Disse smertene kommer litt nå og da over svært kort tid et par ganger om dagen. Det er litt sånn krampevondt på fremsiden helt nederst på magen. Er det noen andre med lik erfaring? Jeg gikk på p-pillen en kort stund i fjor og husker at jeg fikk vondt i magen etter bare å ha brukt pillen i to dager. Er dette vanlig? Og enda viktigere; bør jeg fortsette med p-plaster? Du må få sjekket ut om du har endometriose, med de smertene du beskriver. Lykke til
Gjest Fable Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Bruker p-plaster og har ikke fått slike smerter utenom mens, men det hadde jeg uten plaster også. Ville spurt en lege om du burde fortsette eller ikke =)
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Bruker p-plaster og har ikke fått slike smerter utenom mens, men det hadde jeg uten plaster også. Ville spurt en lege om du burde fortsette eller ikke =) Fastleger ha somrgel lite peil på spesialiserte ting, så hun bør be om henvisning til gynekolog/spesialist. Hun har symptomer som kan være endometriose.
Gjest muffinz91 Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Du må få sjekket ut om du har endometriose, med de smertene du beskriver. Lykke til jeg har begynt også med p-plaster og kjenner også mensen lignende smerte på samme plass. har aldri hatt det før .Gikk på p-sprøyte før men har ikke kjent noe da nei. tror det er lurt å snakke med fastlegen om det . kanskje det er noe med p-plasteret kroppen ikke liker .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå