Gå til innhold

Jeg har ikke noe liv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld sitter jeg her alene, med pc'n i fanget. Er inne på KG, inne på face. Trykker F5 ustanselig for å se om det skjer noe spennende. Ikke får jeg ryddet eller gjort noe annet nyttig heller. Ser at mange andre er her like mye som meg - om ikke mer. Svarer hyppig ihvertfall.

Har dere like lite å finne på som jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver kveld sitter jeg her alene, med pc'n i fanget. Er inne på KG, inne på face. Trykker F5 ustanselig for å se om det skjer noe spennende. Ikke får jeg ryddet eller gjort noe annet nyttig heller. Ser at mange andre er her like mye som meg - om ikke mer. Svarer hyppig ihvertfall.

Har dere like lite å finne på som jeg?

Nei, herregud. Måtte Gud forby. Finnes mange flere sider enn bare KG og Facebook!

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er jeg litt i en limbotilstand hvor jeg leser til muntlig eksamen og holder på å søke jobb. Så nå blir det litt sløve dager med mye KG. Men jeg føler fortsatt at jeg har et liv, det er bare litt sløvere nå for tiden enn hva det vil bli når jeg er helt ferdig som student og kommer meg i jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke noe særlig liv.. Jobber skift, og har nå friuke, men har nesten ingen venner i byen og ingen hobbyer så sitter bare inne på dataen. Har spilt litt xbox og sett litt på tv utenom. Har veldig lite energi så orker ikke gjøre noe særlig husarbeid, da svimler det for meg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, jeg har et liv. Så altfor mye av det også! Er stress å være inne på KG fordi jeg egentlig ikke har tid til det.. Men så er jeg avhengig også da! :gjeiper:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Blir mye nettsurfing på kveldstid ja :gjeiper: bare litt flere steder en kg og facebook :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har egentlig andre ting å finne på, jeg er bare lat.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jo... jeg har imidlertid hatt mye å gjøre med studier, og sittet veldig mye foran pcen, ikke kommet meg ut på andre ting fordi det alltid er oppgaver som henger over meg osv. Og nå når eksamen er ferdig er jeg i gang med jobboppgaver som skal leveres, som også "fanger" meg foran pcen, selv om jeg ikke utnytter tiden effektivt. Men har også fått luftet meg litt i det siste, shoppet, dratt ut med venner etc...

Skrevet

Joda, jeg har et liv, men syns ofte det er deilig å sitte hjemme på kvelden med pcen i fanget. På dagtid er det jo så mye som skjer med jobb, skole, venner og kjæreste. For ikke å snakke om alle daglige gjøremål, som å handle mat, rydde og vaske.

Skrevet

Har i grunn ikke noe liv jeg heller.

Jobber (uten helt å klare og konsentrere meg - utrolig plagsomt), og tilbringer resten av dagen - og helgene - hjemme. Surrer litt på nett, ser filmer og serier og forsøker å skrive litt innimellom.

Skrevet

Kan noen være så snill og definere dette livet alle snakker om?

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen være så snill og definere dette livet alle snakker om?

Ts her.

Altså... Jeg gidder ikke å se på Tv engang. Jeg er ikke i stua. Sitter i senga med laptopen i fanget. Jentungen min har bursdag om to dager og jeg skal egentlig skure tak og vegger før ørten gale unger entrer huset. Har til og med fri fra jobben, men er så tiltaksløs at jeg ikke får gjort noe annet enn å være på KG.

Kanskje jeg har en depresjon...(?)

Skrevet

Jeg har et liv, men mye av dette livet er å være fanget i en situasjon som gjør at jeg ofte er mye hjemme dessverre..

Da synes jeg det er bedre å sitte på KG enn å være helt usosial og se på tv eller lese en bok!

Ellers har jeg ett godt liv utenom også, når jeg ikke er hjemme..hehe

Skrevet

Har et liv, trener hver dag, er med venner og kjæreste, jobber og studerer. Men i disse eksamenstider blir det ekstra mye pc på kveldene og ikke fult så mye festing og sosialisering som ellers i året.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Når man bor alene og har TVn og dataen på blir man passiv og selv om det er mange andre oppgaver som skal gjøres blir det til at man sitter å surfer på netter og ikke får gjort det man egentlig skal som f.eks. husarbeid, gå den turen man hadde tenkt osv...furnuftige ting! Deilig å høre at andre også har det sånn, men det er jo en passiv tilstand selv om man har kontakt med andre, om ikke face to face..slik er det blitt i 2011...dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Altså... Jeg gidder ikke å se på Tv engang. Jeg er ikke i stua. Sitter i senga med laptopen i fanget. Jentungen min har bursdag om to dager og jeg skal egentlig skure tak og vegger før ørten gale unger entrer huset. Har til og med fri fra jobben, men er så tiltaksløs at jeg ikke får gjort noe annet enn å være på KG.

Har litt samme følelsen, å være i "F5-modus" der en kobler helt ut. Har holdt på med et prosjekt lenge og har vært litt lei og da er det veeeldig tungt å komme i gang igjen. Men nå er jeg på vei. Vet ikke om du er deprimert, er vel mer prokastrinering. Og jo lengre en venter jo mer bygger motviljen seg opp..

Skrevet (endret)

Jeg trener, syr på maskin (veske av olabukser, blir tøffe) leser (snart ferdig med siste boka i Folket på Innhaug av Anne Karin Elstad), strikker litt men er lei fordi jeg strikker på et stooort sengeteppe. Veldig glad i film, lastet ned White Ribbon og skal se den imorgen med sambo. Vet egentlig ikke hva som tiltrekker meg med KG, er vel nysgjerrig også liker jeg og få tips og råd + å diskutere.

Endret av Liquorice
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver innlegg på KG både tidlig på morgen, sent på kvelden og midt i mellom. Men det betyr jo ikke at jeg er her hele tida. Jeg bare bruker ledig tid "mellom slagene" til å koble av med å sjekke litt FB, KG og mail. Jeg bruker dataen som andre bruker ei avis, strikketøy eller ei bok. Litt nå og litt da.

Gjest Nedfall
Skrevet

Dere har ett litt for beskjedent forhold til å henge på KG. Hvis dere skriver her inne, er dere innholdsleverandører til forumet, intet mindre.:)

Ser noen grubler over en depresjon her.. utsetting av viktige arbeidsoppgaver, at man aldri kommer igang med ting, mangel på konsentrasjon.. er noe som man ofte sliter med om man lider av adhd/add. Men selvsagt er det flere kriterier som skal være på plass (man må ha hatt det siden barndommen, det må hindre deg i vesentlig grad i å nå dine mål i livet osv). Men jeg tenkte jeg skulle nevne det. Fokuset er i dag på adhd hos barn, men de som er voksne idag, kan ofte gå med en slik tilstand uten å være klar over det. Symptomene blir ofte mildere når man blir eldre, men man blir ikke kvitt den underliggende lidelsen, noe man tidligere trodde.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Duh, du må ikke skure tak og vegger FØR en barnebursdag! Det må du uansett gjøre etterpå...

Og hvis du sier "kanskje jeg har en depresjon", så har du ikke det. Tro meg. Om du er deprimert, vet du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...