Gå til innhold

Vil så gjerne piffe opp!


Gjest Jente19

Anbefalte innlegg

Gjest HabaHaba

Det er mulig du er noen år eldre, men å diskutere uten å bruke hersketeknikk - DET kan du ikke påstå at du behersker.

Uten å beherske hersketeknikk sa du? Klart jeg gjør, jeg er jo herskeren som behersker hersketeknikker over alle herskesyke ønskeherskere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anjelika

Snakk sammen, del fantasier og tanker med hverandre! Kanskje noe av det mest "intime" sånn sett jeg har gjort med kjærsten var å ligge sammen og onanere, mens ho fortalte meg fantasi, etter fantasi som dukket opp i hodet hennes.

:jepp:

Beste tipset til nå.

Det er erotisk i seg selv, og det er også noe som gjør at begge åpner seg om fantasiene sine. Hemninger forsvinner mer og mer, man blir kreativ og utvikler fantasiene sine, man lærer seg hva den andre tenner på og finner ut nye ting man selv tenner på som man ikke visste om.

Hvis du lærer deg kunsten å få han til å åpne seg og finne frem sitt indre perverse lille dyr (og du må finne det i deg selv også!) så er du mye nærmere å piffe opp sexlivet enn hvis du kjøper pule-ludo, pusehåndjern eller sier "hey, hva med å tisse på hverandre?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å beherske hersketeknikk sa du? Klart jeg gjør, jeg er jo herskeren som behersker hersketeknikker over alle herskesyke ønskeherskere :fnise:

Oi, nå har du sklidd ganske langt ut på glattisen ser jeg! Nei, det var ikke det jeg sa. Her er hva jeg sa:

Det er mulig du er noen år eldre, men å diskutere uten å bruke hersketeknikk - DET kan du ikke påstå at du behersker.

Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til hvordan vi kan piffe opp sexlivet litt? slik at det ikke bare blir en rutine..

Ingen av oss er redd for å prøve noe nytt, Å ja jeg har spurt han men får ikke noe konkret svar..

Håper på gode tips :sjenert:

Ha sex foran tilskuere som runker ute i naturen? Jeg og typen har gjort det noen ganger. Legger bare ut en annonse og plukker ut 6-7 gutter som virker seriøse. Har aldri hatt sex med tilskuere, men hender jeg hjelper et par av dem med å sprute helt sånn på slutten :fnise:

Er utrolig opphissende og spennende! Er ikke så mye jobb som man tror heller. Så lenge alt går på våre primisser er det ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...