AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Nevnte ovenfor en venn her om dagen at jeg skulle gi en sum penger til frelsesarmeen. Hun fløy i været og fortalte meg at disse var anti-homo og prøvde å påtvinge kristendommen til andre. Stemmer dette? Noen som evt har linker ?
Gjest strykebrett Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Om de påtvinger folk kristendom vet jeg ikke, men de har i alle fall nedfelt i sine vedtekter at homofile ikke kan få ha jobber med frelsesarmeuniform. Link her. Bare søk på frelsesarmeen+homofili så kommer det opp en god del. Dette er grunnen til at jeg velger å støtte andre organisasjoner heller enn frelsesarmeen.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Frelsesarmeen har også en politikk som sier at det er greit at dømte sexovergripere jobber som feks. ungdomsarbeider. For "dette er ting som ble gjort i en krisesituasjon, men nå har vedkommende funnet Gud og fått tilgivelse" Dette har jeg skriftlig fra ledelsen i FA etter å ha gjort dem oppmerksom på at de hadde ansatt en med overgrepsdom på seg. Støtt heller feks. Bymisjonen som gjør mye av det samme arbeidet. bla. varmestue, julegaver, julefeiring, osv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå