Gå til innhold

Hasj..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min røyker hasj. Dette er noe jeg vet fordi han har fortalt meg det. Vi pleier aldri å prate om det, rett og slett fordi jeg ikke vil vite om det... på en måte. Altså, jeg vet at han gjør det, og jeg har godtatt det. Men jeg vil ikke vite hvor mye, når osv.

Men jeg fant "utstyret" hans her om dagen. En klump med hasj, tobakk, sigaretter, saks osv. dette var det jeg så, orket ikke grave i det. Men jeg bare lurer på... hva skal han med saks? og sigaretter? Jeg vet det er vanlig å blande det med tobakk... men sigaretter? :S

Jeg fant ikke noe annet sted å poste denne.. og om det ikke er lov å publisere slike tråder, så bare slett...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Det er jo tobakk i sigaretter da.

Saks kan brukes til å klippe opp sigaretten, samt bryte av stykker av hasjklumpen og å holde den med når man varmer den med lighter. Mulighetene er uendelige.

Skrevet

Normalt å "svi" sigaretten litt, også åpne sigaretten og ta tobakken som man blander hasjen i. Saksen regner jeg med er til å klippe klump og holde klumpen mens den blir varmet

AnonymBruker
Skrevet

Sigaretter er ofte det beste å blande med (mener mange) fordi du slipper å sortere ut store tobakksklumper, den er ganske tørr fra før og lett å knuse. Dessuten er det en passelig porsjon til en joint eller noen bongtrekk i en sigg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Man klipper opp tobakken med saks før man blander inn hasjen. Saksen brukes også til å holde hasjklumpen mens man smelter den med lighter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...